Автор
Ива Петрова

Рецепта за кулинарен провал: Защо "С любов, Меган" предизвика повече критики, отколкото възхищение

Дългоочакваното шоу на Меган Маркъл по Netflix - "With Love, Meghan" ("С любов, Меган"), дебютира на 4 март, но отзвукът за него е далеч от благоприятен.

Докато някои фенове изразяват одобрението си, шоуто предизвика огромно количество критики, като мнозина обвиняват херцогинята на Съсекс в това, че е "непоносима" и неразбираема за обикновените хора. Предаването, което се фокусира върху Меган, приготвяща различни ястия и споделяща съвети за посрещане на гости със своите приятели знаменитости, предизвика остри упреци от критиците.

The Guardian го определи като "безмозъчно лайфстайл попълнение", докато The Telegraph му даде две звезди в своята рецензия, наричайки го "упражнение по нарцисизъм" и "безумно".

От другата страна на Атлантическия океан американските медии бяха също толкова неудовлетворени. Variety го нарече "его пътешествие от Монтесито", което зрителите по-добре да не гледат, докато Hollywood Reporter твърди, че на шоуто "липсва ключова съставка" и не успява да впечатли.

Дори PR експерти се включиха в обсъждането, като някои го нарекоха "майсторски клас по смущаващо готвене" и критикуваха Меган за това, което възприемат като "отчаяние на елита, откъснат от реалността".

Консултантът по управление на репутацията Ерик Шифър заяви пред Newsweek, че шоуто на Меган би направило малко за подобряване на публичния ѝ образ и дори би могло да затвърди негативните представи.

"Това не е проектът, чрез който тя да се преобрази като съвременна Марта Стюарт," каза Шифър, добавяйки, че Меган и принц Хари са били най-успешни, когато са се фокусирали върху "органични, автентични действия в подкрепа на значими каузи".

Друг аспект на "With Love, Meghan", който привлече внимание, е засиленото присъствие на продукти от лайфстайл марката на Меган, As Ever. Брандът, която предлага набор от продукти, включително домашно приготвени конфитюри, е представена недвусмислено в шоуто.

В една сцена Меган дори препоръчва закупуването на предварително приготвена смес за маслени бисквити, намек за предстоящ продукт, който зрителите ще могат да закупят скоро.

Въпреки потока от негативни рецензии, Меган остава оптимистична за успеха на шоуто. В скорошно интервю тя сподели, че "With Love, Meghan" е успяло да попадне в топ 10 на Netflix, нещо, от което е развълнувана, дори и критиците да продължават да изразяват недоволството си.