5 статични упражнения за перфектно тяло

11 октомври 2018 | 08:42
12746
0
снимки: Pixabay, Instagram
0

Вие сте от онези дами, които не обичат интензивните тренировки и прекаленото движение, но все пак искат да са във форма? Тогава следващите няколко упражнения са за вас. Напълно възможно е да изглеждаме добре и без да се потим във фитнеса, освен това много често ние тренираме тялото си, дори и без да подозираме. Ето кои леки упражнения ви препоръчваме. При първите 4 правете по 10 повторения от всяко:

1. Ножица

Легнете по гръб и добре изпънете краката си. Повдигнете единия нагоре, докато другия е на земята. След това разменете краката и направете няколко повторения. В това време поддържайте тялото си до кръста на пода, като се подпирате на дланите си.


2. Мост

Легнете на пода срещу стената. Вдигнете краката си и ги опрете не нея. Те трябва да са изпънати и бавно да повдигнете кръста си във въздуха. Стойте така около 30 секунди и направете повторенията.

3. Свещ

Легнете на пода. Краката ви трябва да са напълно прилепнали един до друг. Сложете ръце на кръста и повдигнете тялото си от кръста надолу. Лактите трябва да ви служат за опора.


4. Криле на пеперуда

Легнете по гръб срещу стена. Сложете ръце на стомаха и сложете ходилата си на стената. Повдигнете таза във въздуха. Свийте леко колената и сложете левия си крак върху дясното коляно. Стойте така 30 секунди и сменете краката.



5. За стягане на корема

Застанете изправени, с ръце, прибрани до тялото и краката ви да са един до друг. Изправете се добре и глътнете корема максимално. В това време дръжте ръцете стегнати отстрани на бедрата. Задръжте така 15 секунди и продължете да дишате, като се стараете коремът ви да е максимално прибран. Отпуснете се и повторете същото още 3 пъти. 

Четете още: 4 начина да отслабнете, които не включват диети и тренировки

Коментари

Добави Коментар

Най-четени