Подходящ хранителен режим, а не диета

01 септември 2012 | 10:14
18540
3
3

Резултатите от този хранителен режим, който не е точно диета, не са светкавични, а бавни, но затова пък са постоянни.

Денят стартира с чаша кафе без захар, а ако използвате такава я заменете с подсладител.

Закуска: 4 с.л. фино смлени овесени ядки (това са около 100-150 гр), 2/3 кофичка кисело мляко 0.5% масленост, 1/2 ч.л. мед и 2-3 бадема

Обяд: риба - препоръчвамe печена или от консерва в собствен сос, но не и пържена. Салата - според сезона.

Следобедна закуска: плодове според сезона - не повече от 2 или 3 по-малки плода.

Вечеря: пилешко месо с лимон и отново салатка според сезона.

(Съвет: За есенно-зимния сезон се препоръчват салати от зеле, моркови, цвекло, царевица и други.

Те са богати на витамини, целулоза и фолиева киселина, които са много важни през зимата, когато имунната система естествено отслабва.)

- През деня се пият 8-10 чаши вода, като е препоръчително да редувате изворна и минерална. Ако спортувате увеличете приема до 2 литра.

- Хлябът може да присъства във всяко едно от храненията, стига да е пълнозърнест и не повече от 2 тънки филийки.

- Захарта като цяло трябва да се отбягва. Ако не можете да устоите на шоколада заменето го със сладък плод или в най-лошия случай с черен.

Този режим, съчетан с тренировки 2-3 пъти седмично, ви гарантира добро здраве и изящно тяло, съветват от dietite.bg

Още по темата

Коментари

3 sisinka
  03 септември 2012 | 11:11 отговор
 

Аз се отказах от газирано, ям месо, риба, варива по 1 път в седмицата и имам 1 разтоварващ ден само на плодове. Приготвям си храната така, че да ми е вкусна, не пържа абсолютно нищо - зехтина или която и да е мазнина добавям в края на готвенето. Не мисля, че храната трябва да се приема като задължение, напротив тя е удоволствие и наслада, не е нужно да се рупа сурова краставица без сол и олио, трябва да си я приготвяме така, че да ни е вкусно, което не значи задължително пържено! Успех на всички дами които са решили да променят стила си на живот и да се погрижат за фигурата си и най-вече за здравето!

 
2 топ
  02 септември 2012 | 14:56 отговор
 

От опит мога да кажа, че незначителни промени в хранителния режим (но трайни, а не за седмица-две) могат да направят чудеса. Аз спрях да пия кафе със захар, мляко или сметана, чисто и силно е най-добре и също е вкусно, спрях да си овкусявам салатите, слагам единствено оцет, ако има нужда, единственото газирано, което си позволявам е бира и така. Но най-важно е да промениш отношението си към храненето, то трябва да е задължение, а не удоволствие.

 
1 Жени
  01 септември 2012 | 13:07 отговор
 

Режима е много важен! Както и умереното хранене! А спорта ест, че подпомага тялото да е в добро състояние :)

 

Добави Коментар