Как да нанасяме спиралата правилно

09 септември 2018 | 10:27
видяна 14338
коментари 0
Снимки: Pixabay.com

За да се наслаждавате на гъсти и обемни мигли, не е достатъчно само да изберете качествена спирала, но и да знаете как да я нанасяте. А грешките, които често пъти много от нас допускат, ни костват постигането на така търсения ефект.

Преди да ви разкрием всичките детайли около грешките и правилните стъпки, ще ви припомним едно основно правило - четката на спиралата за мигли трябва да се изважда и прибира в контейнера с туш с въртеливи движения. „Помпенето“ на спиралата не е добра практика. С него вкарвате голямо количество въздух и бактерии, които съответно окисляват спиралата, в резултат на което тя започва да се рони или люти на очите, а тушът се превръща в бактериален инкубатор.

И така, нека да вими кои са най-честите грешки, които правим при нанасянето на спирала и съответно да ги коригираме подобаващо: 

Нанасяте четката само от едната страна – грешка!

За да постигнете желаната гъстота и обем на миглите си, трябва да нанесете спирала и във вътрешните, и във външните ъгли на очите. Правете го бавно и плавно, като редувате ту едната страна, ту другата.

Изваждате четчицата бързо – грешка!

Започнете да въртите около стените на тубичката четчицата на спиралата, докато я изваждате от тубичката. Така тя ще поеме максимално количеството туш и ще го разпредели равномерно по себе си.



Нанасяте спиралата от средата на миглите – грешка!

Много дами в бързината нанасят спиралата, като започват от средата на миглите към краищата. Това обаче няма да ви помогне да получите желания ефект, а дори – напротив, ще направи миглите ви да изглеждат слепнати в горния край. Правилният начин е да започнете от корените и постепенно да направите извивка към връхчетата – така ще придадете обем. Ако миглите не са особено гъсти, преди спиралата, нанесете очна линия или молив максимално близо до корените.

Държите очите си ококорени – грешка!


При нанасяне на спирала на горните мигли много дами държат очите си широко отворени през цялото време. .Необходимо е по-често да примигваме, за да извием добре миглите. В случай че поставяте спирала и на долните мигли, добре е да гледате напред.

Слагате нов слой спирала над стария, след като е изсъхнал – грешка!

Не бива да нанасяте нов слой спирала над стария, дори и да се наложи да обновите грима си преди вечерно събитие. Така рискувате миглите да се слепнат и спиралата да започне да се рони. По-добре е да почистите целия грим и да го направите отново. 

Четете още: Как да се грижите за кожата си след почивка на море

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.