Автор
Антония Дамянова

Скъпи, дай ми твоя крем, че моя свърши: Брад Пит пуска козметика, предназначена за жени и за мъже

Брат Пит навлиза смело и самоуверено в битката срещу стареенето. Холивудският ас пуска линия за красота, която ще се грижи за младоликия вид както на жените, така и на мъжете.

Става дума за компанията Le Domaine, която актьорът основава в съдружество със семейство Перин, производители на вино. От уебсайта на компанията разпространиха новината, че фирмата пуска нова линия, чиято цел е да забави процесите на стареене на кожата. Тя е предназначена за всеки тип кожа независимо от пола.

View post on Instagram
 


„Не искам да бягам от стареенето“, казва Пит в интервю пред Vogue. „Това е процес, от който никой не може да се скрие, и бих искал нашата култура да приеме този факт“, отбелязва той. Независимо от това обаче той е убеден, че има начин да забавим стареенето, просто като се отнасяме към кожата си по по-внимателен и здравословен начин.

Четири са основните продукта, включени в серията грижа за кожата: серум, крем, флуиден крем и почистваща емулсия. Всички те са поставени в устойчива опаковка чрез използване на рециклируеми стъклени бутилки и бурканчета за многократна употреба, изработени от дъб, изрязан от отстатъците от винените бъчви на лозето, разкрива актьорът в изявление по повод пускането на новия продукт на пазара.

View post on Instagram
 


„Говорим за имитиране на органичните цикли на природата, на нейната първоначална красота“, уточнява Пит. „В природата няма понятие за отпадъци. Всяко изхвърлено нещо се превръща в източник за друго. Това е кръговратът в грижата за кожата на Le Domaine.“

Цените на продуктите на марката варират от 80 до 385 щатски долара. Двете наситени съставки, на които продуктите дължат своята уникалност, и които са заявени за патентоване, са GSM10 и ProGR3. Създадени са в тясно сътрудничество с Пиер-Луи Тейседр – професор по енология, и Никола Лева – лекар и професор по човешка и медицинска генетика.

GSM10 е активно съединение с мощно антиоксидантно действие, а ProGR3 е козметично активно съединение със способността да забавя ефектите от стареенето на кожата, четем в уебсайта на бранда.

„От регенеративното лозарство на нашата недокосната земя в Château de Beaucastel дойде идеята да се сближим с учените, за да разберем какво можем да правим с цялата органична материя, която вече не използваме, след като гроздето е изстискано“, гласи част от изявлението на семейство Перин. „Идеята се роди благодарение на някои удивителни срещи и осъзнаването, че проектът ни може да стигне много по-далеч благодарение на синергии, които никога досега не са били изследвани в света на красотата.“

View post on Instagram
 


Пред Vogue Брад Пит разказва как точно се е появила новата му марка за грижа за кожата. „През последната година тествахме Le Domaine и останах изключително изненадан от резултатите – нещо, което за мен се оказа напълно достатъчно, за да си дам сметка, че усилията си заслужават. “

Четете още: Брад Пит вече търси сериозно момиче: ходи по срещи и мечтае за любов