Автор
Woman.bg

Дженифър Лопес едновременно като Мадона от 80-те и София Лорен от 60-те

50-годишната Дженифър Лопес отново стана лице на модната марка Guess - звездата участва в рекламна кампания на пролетната колекция на Guess & Marciano.

С удоволствие приветствам Дженифър отново във втората кампания на Guess & Marciano. Дженифър продължава да разширява границите в музиката, модата и филмовата индустрия и олицетворява всичко, което момичето Guess представлява: тя е уверена, чувствена и смела. Тази кампания показва естествената красота на Дженифър и демонстрира защо тя е изключителна модна икона”, каза креативният директор на марката Пол Марчиано.

View post on Instagram
 

За първи път Лопес си сътрудничи с Guess преди две години - тогава тя стана най-възрастната звезда, която някога е работила с марката.

Снимките на новата рекламна кампания се проведоха в Санта Моника и Пасадена. Автор на кадрите е модната фотографка Татяна Герусова, която има руски корени.

Тази кампания поставя акцента върху естествената красота на Дженифър и показва защо тя е възприемана като истинска икона. Поредицата от ярки и черно-бели изображения въплъщава класическия холивудски начин на живот”, според Guess.

View post on Instagram
 

"Винаги, когато правя такива колаборации, се сещам за герой, който бих могла да изиграя. Много се забавлявахме, като работихме над тази кампания. Този път се опитах да направя един вид микс от образи: нещо средно между София Лорен от 60-те и Мадона от 80-те. А дрехите и обстановката на снимките наистина спомогнаха магията да се случи", сподели впечатленията си Дженифър Лопес.



Между другото това не е първата колаборация на модната звезда тази година. Тя стана също лице на кампанията на Versace за сезон пролет-лято.

Четете още: Джей Ло се обясни в любов на любимия си