27-годишната Хо Йонг Джънг, която участва в най-гледания в Netflix в историята на компанията сериал - Squid Game („Игра на калмари“), бе избрана за посланик и лице на френската модна къща Louis Vuitton.

Всъщност няма да е излишно да споменем, че след премиерата на сериала в Netflix преди няколко седмици, последователите ѝ в Instagram се увеличиха от няколкостотин хиляди на повече от 13 милиона. Така че със сигурност това няма да е последният път, в който я виждаме на екрана.

View post on Instagram
 


Всъщност красивата корейка е добре познато лице от света на висшата мода. Днес тя може да се счита за един от най-обещаващите и обожавани модели, чиято световна слава нараства с всеки изминал ден. А както зрителите на Squid Game вече се убедиха, освен красота, тя притежава и забележителни актьорски качества.

View post on Instagram
 


За нея дизайнерът Никола Гескиер - творчески директор за женската линия в Louis Vuitton, казва, че е магнетична. Той е категоричен, че с избора на Джънг Хо-Йонг започва нова ера за марката. „Веднага се влюбих в нейния неоспорим талант и фантастична личност“, споделя Гескиер.

„За мен беше чест да започна работа в модната къща“, казва Хо Йонг Джънг и добавя, че се радва да работи с Louis Vuitton като глобален посланик.

View post on Instagram
 


На свой ред - Вирджил Аблох, креативен директор на мъжката линия, обяви през април 2021 г. сътрудничеството на модната къща с членове на южнокорейската поп група BTS. Тогава музикантите се присъединиха към редиците на световните посланици на марката Louis Vuitton.

View post on Instagram
 

Четете още: Мария Бакалова на първи ред на ревюто на Louis Vuitton