Автор
Весела Георгиева

Голо гладно няма! А не трябва ли да има и граници?

Сигурно сте чували приказката "Русо гладно няма"! Е, днес тя не е толкова актуална. Вече не е толкова важно какъв ще бъде цветът на косата ви, а дали имате голи снимки в социалните мрежи. Колкото по-голи, толкова по-добре! И да, сексът продава. Това се учи от всички начинаещи маркетолози. Обаче дали не пресолихме малко тази максима?

Сексът е навсякъде. Голите снимки отдавна не са само в специализираните издания, сега сайтове, те са на всякъде. На стените на звездите във фейсбук, Инстаграм, буквално от всеки ъгъл ни дебнат визии на женски гърди, бедра, дупета. Повечето от тях са добре обработени, туширани, филтрирани. И сложени като боб в наденица - да привличат клиентелата.

И няма значение от ранга на звездата. Нито от нейния талант. Като някаква пандемия голите снимки завладяват мало и голямо, превръщат се в задължително условие за популярност. Дами, уж с професии и бизнес не се свенят да показват тела, опънати в туширани или откровени сесии. И прикрити зад рекламни послания, уж споделени режими за влизане в добра форма или просто демонстриращи колко добре изглеждат, в опит да си вдигнат рейтинга или да попаднат на страниците на някоя медия.

View post on Instagram
 

Шарън Стоун е сред звездите, които не се притесняват да изкушават...

Голотата вече не е привилегия само на моделите, а и на актрисите с престижни награди, на политиците, полицаите, готвачите.

Всичко е на показ. На тезгяха. Предлага се без свян и притеснение, твърде лесно, твърде "естествено", та чак започва да бие на очи. Кому е нужна тази голотия? По голотията ли вече посрещаме?

View post on Instagram
 

И не трябва ли да оставим поне мъничко от себе си скрито, само за нас, огледалото или хората, които обичаме и ни обичат?

Нима голите снимки са демонстрация на свобода? Или на нещо друго? Не разбирам. А вие, разбирате ли, мислите ли, че е нормално всеки да показва голото си тяло, по-секси, по-малко секси или повече секси под или или друга форма, с една или друга лична или бизнес цел?

И дали този ни стил на комуникация не уврежда по някакъв начин онези, които идват след нас? Онези, които още от 3-годишни си правят селфита и броят лайковете в социалните мрежи, в които имат профили, създадени от родителите им?