Как да се влюбят във вас за 27 секунди

14 януари 2019 | 17:41
42386
0
снимки: Pixabay
0

Предстои ви първа среща или интервю за работа? Трябва да прочетете следващите редове и успехът ви ще е гарантиран на 90%, а останалите 10% са просто късмет.

За да направите добро впечатление и да накарате човека срещу вас да копнее да ви види отново, не е необходимо да имате магични способности, а просто да сте запознати с някои детайли от човешката психика. Успехът на първата среща или интервюто за работа се крие в една тънкост – трябва да сте блестящи точно през първите 27 секунди. Щом осъзнаете това правило, ще ви бъде много по-лесно да се подготвите за това важно събитие.

На първо място, преди да изберете какво да облечете и какво ще кажете, обърнете внимание на парфюма си. Ако искате да направите добро впечатление е много важно да ухаете добре. Повярвайте, това е първото нещо, което ви представя пред другите, без дори вие или те да го осъзнават. Доказано е, че ако използвате хубав аромат, околните ще са много по-благоразположени към вас. Друг безспорен факт е, че човек е далеч по-убеден в себе си, когато знае, че ухае на парфюм. А когато сме самоуверени, със сигурност правим по-добро впечатление и другите ни уважават повече. Хората със самочувствие винаги са по-привлекателни.



Вторият фактор, с който можете да спечелите всекиго за секунди, е усмивката. Приветливото отношение винаги е печелившо, не го забравяйте, независимо дали искате да се борите за любовта на живота си или за примамливо работно място.

И след като сте сигурни, че ще заложите на хубав парфюм и знаете, че не трябва да сваляте усмивката от лицето си, поне през първите 27 секунди, ще ви запознаем с останалите детайли, които ще ви помогнат да спечелите това, което искате.



Много е важно да бъдете мили и отзивчиви, да осъществявате очен контакт, да изслушвате другата страна, да поддържате разговора и да не правите излишни движения. Езикът на тялото ви трябва да издава спокойствие и самоувереност.



Любопитен факт е, че облеклото, прическата и цялостният външен вид стоят на последното място по важност. Разбира се, че е важно да изглеждате добре, но трябва да знаете, че ако не обърнете внимание на останалите детайли, освен на визията си, успехът може и да ви подмине, защото не всичко е красота.



Ето кои са 5-те причини, поради които повечето хора прекъсват първата си среща:

1.Лоши маниери

2.Очевидно ниска хигиена

3.Прекалено взиране в телефона



4.Говорене за бившата половинка

5.Самохвалство

Четете още: Звездите също плачат: Кийра Найтли за тежката корона на славата и майчинството

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.