Търсите щастието? Джей Шети разкрива къде се крие то!

16 октомври 2020 | 07:31
656
0
Снимки: Instagram, Pixabay
0

Какво е щастието? Къде е то? Защо никога не се чувствам щастлив и удовлетворен? На тези и други подобни въпроси за смисъла на човешкия живот и преодоляването на житейските страдания и изпитания дава отгоговори Джей Шети – бивш монах, лайф коуч, водещ на подкаст, автор на книга и личност с над 7 милиона последователи в Инстаграм.

33-годишният Джей Шети е индиец, роден в Лондон. Записва се в бизнес училище в британската столица, където една среща с гост-лектор монах завинаги преобръща представите му за живота, за това що е то успех и за това къде се крие разковничето на щастието.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comment with something you’re grateful for belowIt’s my birthday today and this picture is how I feel today. Thank YOU for all the messages! Grateful, fortunate and humbled. I’m deeply grateful for each and every single one of Y O U! For your love, for your support and for your energy. Thank you for giving my life purpose and meaning. Thank you for listening, watching, liking and sharing everything so that we can Make Wisdom Go Viral. Today I really have to thank my inspirations and teachers who have taught me everything I know. I am simply sharing wisdom from thousands of years and trying my best to make it relevant, accessible and practical for us all to live today. I’m trying daily to learn and grow so that I can share those reflections with you all. Thank you so much! Sending you all SO much LOVE! This is just the beginning, Jay @g.banga

A post shared by Jay Shetty (@jayshetty) on

Привлечен и вдъхновен от идеята да изостави забързания градски начин на живот за известно време и да отиде на уединено място, където да потърси по-добър физически и психологически баланс, Шети заминава за Индия. Там в продължение на три години той живее като монах, отдавайки се на ашрам. Думата „ашрам“ произлиза от санскритския корен шрама (със смисъл „правя усилие да постигна освобождение“), а самият термин описва място за религиозно уединение, светилище и отшелническо убежище.

Обоготен духовно, просветлен и промененен, Шети се завръща в родината си. Отхвърлен от над 40 компании, най-после той получава шанса да създава съдържание за американската медия Huffington Post. Видеата му там, посветени на любовта, отношенията между хората и целите в живота бързо привличат вниманието и стават едни от най-гледаните в интернет.

Скоро след това Джей се озовава в класацията на Forbes за 30-те най- влиятелни личности в Европа за 2017 г. Големият удар обаче настъпва с подкаста му On Purpouse, в чиито епизоди гости на Шети са редица знаменитости, сред които Коби Брайънт, Алиша Кийс, Клои Кардашиян, Гуинет Полтроу, Ева Лонгория и мн.др.

Още през първата година от появата му подкастът достига над 52 млн. изтегляния. Благодарение на него Шети успява да достигне до голям брой зрители и да предаде своята мъдрост, натрупана в периода му като монах. Онази мъдрост, благодарение на която самият той успява да промени живота си и само за 12 месеца да се установи в САЩ, да намери добра работа и да открие любовта на живота си.

Със съветите си Шети фокусира вниманието към именно онези простички и малки неща от живота, които придават големия смисъл на живота. Посланията му не ни учат как да трупаме милиони, а как да се радваме на всеки един миг, на случващото се около нас, докато уверено следваме пътя на мечтите си. Учи ни и на това колко важно е отношението ни към другите, на това да бъдем по-деликатни и съобразителни, когато общуваме с околните, да разбираме, да изслушваме, да помагаме, да насочваме, да обичаме, да бъдем благодарни.

Докато е монах в ашрам, Шати се посвещава и в тайните на медитацията. Затова в уроците си той често разкрива и демонстрира някои от тънкостите на тази удивителна древна техника. Да медитират редом до него, на живо в Инстаграм, са заставали и много звезди, гостували в подкаста му.

А само преди месец, на бял свят, излезе и първата книга на Джей Шети - Think Like a Monk, в която авторът дава ценни насоки как да живеем целеустремено и как да тренираме съзнанието си така, че да изведем на повърхността най-доброто от себе си. И най-важното, което той никога не пропуска да повтаря в своите лекции, е това колко важно е да обичаме себе си, да надграждаме собствените си възможности всеки ден, да бъдем отговорни както за своите емоции и чувства, така и за тези на хората около нас.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ORDER NOW: www.thinklikeamonkbook.com (LINK IN BIO) Drop a “YES” below if you’ve received your copy THANK YOU! To everyone that pre ordered, ordered, went out, is listening on audible or Apple Books or reading on kindle - I’m so grateful to each and every single one of you! You’ve made the book #1 across the world and the reason that is important is because wisdom and wellness is a priority in the world. My intention when I began was to give as many people as possible the tools to learn more about themselves, be more of who they wanted to be and serve the world through that. It’s been amazing seeing all the reviews coming in for the book internationally and I deeply appreciate them! I’ll be sharing a few as well as they’ve really touched my heart. If you haven’t got a copy of the book yet you can today at any bookstore! Also available on audible, kindle etc. THANK YOU again! Photo: @paulsmithphotography

A post shared by Jay Shetty (@jayshetty) on

 

Четете още: Мъдростта на Ошо: Хората приемат всичко толкова сериозно, че то става бреме за тях

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.