На хотел: Най-абсурдните оплаквания и изисквания

25 ноември 2017 | 12:50
видяна 8494
коментари 1
Pixabay.com

Случвало ви се е да сте в друга държава и да не сте доволни от обслужването в хотела или от някой друг аспект на престоя си там? Това е съвсем нормално. Някои обаче наистина прекаляват и тук сме събрали някои от най-необичайните и странни оплаквания и изисквания спрямо персонала от страна на съвсем реални посетители.

1. Чаршафите са твърде бели.

2. Морето е твърде синьо.

3. Сладоледът е прекалено студен.

4. Банята е много голяма.

5. Хъркането на приятелката ми ме държа буден.

6. Кучето ми не можа да се наслади на престоя си.

7. Хотелът няма изглед към океана (в Мейфеър, Лондон).

8. Липсва пържола във вегетарианското меню.

9. Келнерът е прекалено красив.

10. Майката на младоженеца не получи младоженски апартамент.

А ето и някои от най-необичайните искания, получени от хотелския персонал:

1. Една чаша вода на час на всеки час, през цялата нощ.

2. 15 краставици дневно.

3. Тоалетната да се напълни с минерална вода.

4. Вана с мед.

5. Звуци от звънците на кози за по-добър сън.

6. Само дясното бутче на пилето.

7. Супа от крокодил.

Четете още: Прекрасна гледка + невероятна храна

Коментари

1
  25 ноември 2017 | 16:01 отговор
 

Заради такива клиентът не трябва винаги да е прав.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?