Как да флиртувате като богини

18 януари 2020 | 15:36
5271
1
pixabay
1

Флиртът може да бъде истинско минно поле, ако не знаете какво и как да направите. Някои хора са родени флиртаджии, но други се нуждаят от насоки, за да се справят добре.

Как да флиртувате така, че да постигнете най-добрия резултат? Вижте съветите на специалистите психолози.

жена

Погледът е важен
Погледнете обекта на вашите чувства веднъж продължително, после плъзнете поглед встрани. И така – три пъти. Не залагайте на твърде продължителен контакт с очите. Това е една от най-честите грешки, казват специалистите по интимни проблеми.

И така – как да постъпите? Когато срещнете някой нов човек, очите ви трябва да извършат зигзагообразно движение – поглеждате към очите, след това отивате към носа. Ако сте с приятели, трябва да гледате под нивото на очите, включвайки носа и устата. А хората, които да умеят да флиртуват на високо ниво, разширяват периметъра, включвайки част от тялото. От време на време можете да хвърлите око към устата на събеседника си. Само от време на време. Иначе можете да накарате човека да се чувства неудобно.

Бъдете активни
Независимо дали ще произнесете някаква по-специална, насочваща, фраза или ще докоснете човека, флиртът ви ще мине на по-високо ниво.

Всичко трябва да бъде наистина много леко, фино. И внимателно. Не бъдете твърде агресивни.

„Ако се опитвате да действате много активно, можете да изплашите човека. Едно леко, уж случайно докосване, или „изтървана” фраза действат много по-възбуждащо от директния маркетинг”, казва професорът по психология Робърт Франкьор.

Преди да докоснете, тествайте дали ще ви приемат

Дръзкото хващане на ръката или рамото могат да бъдат приети за навлизане в личното пространство. Неправомерно. Преди да пристъпите към подобни действия, първо тествайте човека срещу вас. Опитайте се да разберете индиректно доколко има интерес. Ако е привлечен, със сигурност ще реагира позитивно. Според Джуди Дютън, автор на книгата „Как науката за секса може да ви направи по-добър любовник“, комфортната зона е на разстояние 45 см.

Направете се на разсеяни и без да искате се протегнете към човека, коментирайки, че всъщност искате да вземете захарницата, да затворите вратата или нещо подобно. Ако той се отдръпне рязко, не прибързвайте със следващите си действия.

жена целувка


Усмихвайте се

И така – добрият флирт започват с контакт с очите, а след това трябва да насочите вниманието на човека към устата си. Усмихнете се мило, за да разбере, че има вашето одобрение. Усмивката разкрива друга вселена. Тя донякъде е и подсъзнателна сексуална покана. Когато се усмихвате, вие показвате, че сте в добро настроение, а отворената уста е вид пропуск към вашата запазена територия.
„Усмивката трябва да бъде симетрична, не крива. Да показва щастие и удоволствие. Ако междувременно усмивката премине в смях, докато накланяте глава встрани, това вече е наистина силен флирт сигнал.”

Контактът трябва да е лек, почти незабележим
Не си мислете, че човекът срещу вас очаква да го сграбчите така, че да спрете дъха му. Дори да е луд по вас, това не е първото нещо, което ще му хрумне. Според психолога д-р Денис Сугрю, ненужните докосвания могат да ви отдалечат от заветната цел. Най-вълнуващи са електрическите сигнали, които преминават през тялото от леките, случайни докосвания. Кракът ви трябва леко да докосва крака на този, когото се опитвайте да омаете. Не да се подпира в него.

Задавайте въпроси
Повечето хора обичат да дават съвети, затова не се страхувайте да питате. Това е начин да привлечете вниманието. Например, ще ходите на фризьор. Попитайте човека срещу вас каква прическа, според него, би ви стояла добре. Въпросът ви показва не само, че държите на мнението му, но и че се съобразявате с неговите разбирания за стил и външен вид.

Правете комплименти
Споделете, че харесвате ризата или парфюма, че сте възхитени от обувките му… Всеки един комплимент, направен в правилното време и по правилния начин, показва че изпитвате интерес. И то сексуален.

Накарайте го да ви изведе навън
Опитайте се да вкарате в разговора фрази, които имат въздействието на „познати команди”. Например, докато коментирате вид кафе или популярно място, можете да вметнете в разговора „Можем да отидем да го видим заедно” или „Мини някой път да ме вземеш и ще го тестваме”. Т.нар. команди трябва да бъдат ясни и лесни за разбиране. И не трябва да бъдат под формата на въпрос.

Четете още: Тези, които не са готови за любов, нараняват

Още по темата

Коментари

1 paylater
  26 януари 2020 | 12:46 отговор
 

Кредитът на PayLATER се дава на всички видове заеми от 5000 до 1000000 при ниска лихва 2% Кандидатствайте сега по имейл на адрес: ( paylaterloan @ zoho . com ) ИЛИ WhatsApp ( +1 929 222 7518 )

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.