Изследователи откриха рискована тенденция през зимата и началото на лятото – хората в Мрежата започват да търсят усилено любовта. Или най-малкото паметен секс, предаде БГНЕС.

Експерти в сътрудничество с технологичния гигант Гугъл проведоха проучване на човешкото сексуално поведение, като използваха ключови думи от търсения на порнография, проституция и сайтове за запознанства в периода от януари 2006 до март 2011 г. По този начин те открили, че американците изпитват най-силно желание за съвкупление край Коледа и в началото на лятото.



Този цикъл обаче не е изненадващ. През 2007 г. изследване на сексуалното поведение на младежите откри подобен шестмесечен период на активност в Съединените щати. Проучването на т. нар. "празничен сезонен ефект" или "лятноваканционен ефект" включваше изследване на резултатите от секса, в това число на ражданията и на предаваните по полов път инфекции. Все събития, която се появяват месеци, след като човек е бръкнал в кацата с мед.

Учените също открили, че край Коледа и в началото на лятото търговците се радват на значително по-високи продажби на кондоми.

"Едно от разумните обяснения е, че в западните страни Коледа и лятото са основните празнични сезони", коментира член на научния екип, изготвил труда.