Цвета Герчева

Аз съм от момичетата, които обичат вкусната страна на живота. Затова сe включих в този специален проект - искам да ви разкажа за преживяванията и емоциите, които изпитвам винаги когато си помисля за нещо вкусно. И така, готови ли сте за едно истинско приключение? Четете надолу!

Детският рожден ден - 3 трика как да стане перфектен

13 май 2019 | 14:16
14586
0

Едва ли има нещо по-сладко от това да видиш как детето ти духва първата свещичка на тортата си, но пък всеки, който го е усетил, знае, че желанията и мечтите се сбъдват. И децата са доказателството за това. А когато трябва да организираме празник за най-малките, еуфорията традиционно е голяма. Но това изобщо не означава, че трябва да се съсипваме с организация, да се притесняваме за всички детайли и да превърнем празничния ден в една ужасна поредица от напрегнати ситуации.

Парти експертите съветват да спазваме няколко много прости правила, за да организираме перфектния рожден ден за детето си. Те са лесни, логични и прости, важното е да имате желание да ги следвате и да сте убедени, че усмивката на мама и татко са най-хубавият подарък за всеки малчуган.

И така - рожденият ден се случва абсолютно всяка година :) Но как да се подготвим за него?

Къде да бъде купона

Големият въпрос винаги е къде да съберем малките разбойници за един весел, щур рожден ден? Много родители предпочитат детските клубове. Парти експертите обаче съветват да направим рождения ден вкъщи. Когато детето е в дома си, то се чувства по-сигурно, а когато каните приятелите му на гости, те общуват с него по-активно, научават нови неща за личността му (например как изглежда стаята му и какви книги и играчки има) и това укрепва детското приятелство. "Не го подценявайте, защото това е наистина важно", казват специалистите.

Направете сами поканите

Ако искате детето ви да разбере колко е специален неговият празник, включете го активно във всички приготовления. Накарайте го да очаква и да се вълнува истински. Напишете сами поканите, нарисувайте различни картинки за всеки негов приятел, оставете малчуганът сам да раздаде "пропуските" за купона.

Много е важно да осъзнавате, че това е неговият рожден ден, а не парти за вас и вашите приятели с деца. Затова, попитайте го и изслушайте внимателно кои са малчуганите, които малкият ви наследник иска да покани на празника си. И се съобразете с мнението му. Това е важно.

Нещо вкусно и полезно

Казват, че за да има гурме усет, един човек трябва още от малък да опитва различни вкусове. Е, няма значение дали детето ви има желание да стане шеф готвач, важното е да му предадете най-важния урок - този, че вкусната храна носи нежност и наслада, които трябва да търсим във всяка хапка.

Затова и е много важно какво меню ще изберете за рождения ден - това е важна подробност, която може да остави прекрасни спомени в децата. Разбира се, те обикновено искат пица и пържени картофки. Съветът на специалистите обаче е да направите вкусна, цветна и не на последно място - полезна храна. Може би най-лесното и доказано вкусно предложение са сандвичите с Philadelphia.

Нежният вкус на Philadelphia, усещането за пухкаво свежо мляко и чистата наслада за небцето правят всяка хапка истинско преживяване. Ако искате да направите вкусно и бързо меню - заложете на класическата Philadelphia - като всеки сандвич може да бъде поднесен с плод или със зеленчук.

Така ще имате едновременно сладко и солено меню, а ако се чудите как да направите хапките наистина цветни - заложете на ягоди, малко киви, авокадо, свежи краставички и репички и малко малини и боровинки.

"Ако направите цветни и ефектни сандвичи, никой няма да ви обвини, че на купона няма пица", казват парти специалистите.

А с новите по-големи опаковки на Philadelphia е достатъчна само една кутия, за да нахраните дузина гладни гости.Новата разфасовка на класическата Philadelphia XL от 300 гр. е наистина достатъчна и за един сладкиш или пък торта за рoжденика.

Ако сте от онези истински смели жени, които биха се захванали да направят торта за детето си, ето една бърза, лесна, ефектна и много вкусна рецепта за торта "Червено кадифе" с Philadelphia".

*И не забравяйте, че за да бъде детето ви щастливо, вие самите трябва да възпитавате своето щастие. И то поне няколко години, преди да чуете думичката "Мамо" за първи път.

(в материала има продуктово позициониране)

Цвета Герчева

Главен редактор
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.