5 видео упражнения, с които лесно да поддържаме форма от вкъщи

14 ноември 2022 | 14:00
34662
0

Да поддържаме перфектна форма - хубаво, но как? Какво ни е необходимо? Колко време ще ни отнеме на ден? Колко пъти в седмицата трябва да тренираме?

Това са едни от най-често срещаните въпроси за всеки, който започва да тренира. През годините модата и тенденциите в тренировките за поддържане на здравето и фигурата се променят много пъти, но вече е доказано - всичко, от което се нуждаем за ефективна тренировка е собственото ни тяло. Да, точно така, теглото на тялото ни е достатъчно, за да поддържаме супер форма дори и в домашни условия, както ни показа пандемията. Този тип тренировъчни методи навлиза все по-устремено в нашето ежедневие, защото са лесни за изпълнение, не са обвързани с място, време и нужда от специално оборудване. Помагат ни да опознаем телата си и техните възможности и да ставаме по-добри с всеки изминал ден.

Специално за вас - нашите читатели, сме подготвили една лесна за изпълнение тренировъчна програма, подходяща както за начинаещи, така и за напреднали. Най-хубавото е, че можете да я правите където решите и единственото, което ви е необходимо е мотивация.



Тренировъчната програма е изготвена от Петър Александров - професионален треньор с опит в персоналните и групови тренировки. В кариерата си е упражнявал много и различни спортове, превръщайки спорта в своя начин на живот. Неговото ежедневие се състои в това да помага на хората да постигат целите си и да се наслаждават на резултатите. За още тренировки и съвети, последвайте Петър тук: https://www.instagram.com/pittalexfit/


Упражнение 1: Клекове

Клековете са упражнението, което ще ви помогне да изградите желаните крака и перфектно стегнато дупе. Също така помагат за повишаване на силата в краката и изграждането на здрави мускули в областта на кръста.

Повторения в една тренировка:
За начинаещи: между 10-15 повторения
За напреднали: между 15-20 повторения

Вижте видео с правилно изпълнение на упражнението:


Упражнение 2: Лицеви опори

Лицевите опори са упражнението, което ще ви помогне да изгорите мазнините около трицепсите, една от най-проблемните зони в женското тяло. Ще подобри кондицията в гръдните мускули и ще стегне корема.

Повторения в една тренировка:
За начинаещи: между 10-15 повторения
За напреднали: между 15-20 повторения

Вижте видео с правилно изпълнение на упражнението:


 

Упражнение 3: Напади

Нападите ще ви помогнат в изграждането на стегнати бедра (както във вътрешната така и във външната им част), както и ще подобрят баланса на тялото ви.

Повторения в една тренировка:
За начинаещи: между 10-15 повторения (на крак)
За напреднали: между 15-20 повторения (на крак)

Вижте видео с правилно изпълнение на упражнението:



Упражнение 4: Коремни преси

Коремните преси са упражнението, което ще ви помогне да стегнете коремните си мускули, мускулите в областта на кръста и да изгорите мазнините в желаната област. Ще подобрят силата и издръжливостта на тялото.

Повторения в една тренировка:
За начинаещи: между 10-15 повторения
За напреднали: между 15-20 повторения

Вижте видео с правилно изпълнение на упражнението:




Упражнение 5: Хиксови повдигания

Ето тук е моментът, в който дамите ще имат ново любимо упражнение. То ще ви помогне да изградите стегнато дупе, здрав кръст и добре оформен гръб. Също така помага и за подобряване на баланса на тялото.

Повторения в една тренировка:
За начинаещи: между 10-15 повторения (на страна)
За напреднали: между 15-20 повторения (на страна)

Вижте видео с правилно изпълнение на упражнението:

 

Тук може да видите и цялата тренировка с всички упражнения заедно:

 

Освен с тренировките, наградете тялото си и с магнезий. Всеки активно спортуващ човек знае колко е важен магнезият, особено при физическо натоварване. Ако пък не сте спортували скоро е вероятно да имате мускулни схващания не само след, но и по време на тренировките, а с прием на магнезий можете да ги избегнете. Физическото натоварване и спортът увеличават нуждите на организма не само от магнезий, но и от микроелементи (желязо, цинк, хром, манган) и витамини от групата В. Това се дължи на повишената мускулна активност, както и на факта, че част от тези хранителни вещества се губят при съпътстващото спорта изпотяване. Само с едно саше Допелхерц® актив Магнезий Спорт ДИРЕКТ си набавяте всички необходими вещества за активен начин на живот и пълноценно възстановяване след тренировка. Можете да го приемате по всяко време без необходимост от вода.



Не се ограничавайте във време, място или оборудване. Бъдете активни през цялата година. Никога не е било по-лесно да постигате целите си и да се радвате на постигнатите резултати.

Успех!
 

(в материала има продуктово позициониране)

Woman.bg

Сайтът за истинската жена