Ева Лъчезарова

Темите, която най-много ме вълнуват напоследък са здравето и начините, по които можем да подобрим качеството си на живот тук и сега. Работата ми дава възможност да следя най-новото и в двете насоки и много се радвам, че този блог е мястото, където ще можем да обменим полезна информация относно това как да бъдем жизнени, здрави и красиви.

Ако твоята кожа можеше да говори, щеше да ти прошепне това

22 февруари 2021 | 11:45
9745
0

Макар и рядко да се замисляме, кожата ни всъщност непрекъснато общува с нас и ни изпраща различни сигнали. Всички мечтаем за гладка, сияйна и свежа кожа на лицето, но обикновено пропускаме знаците, които тя ни дава, а те са най-сигурният ориентир как да се погрижим за нея.

Красивата кожа е символ на здраве, младост, щастие и вътрешен мир, все качества, които всяка от нас заслужава да си подари за предстоящия дамски празник - 8-ми март. И тъй като живеем във време, в което повече от всякога имаме нужда да се погрижим за себе си, а пандемичната обстановка ограничава избора ни, решихме да ви покажем в няколко лесни стъпки как сами да разкодирате знаците на кожата си.



Най-честите оплаквания, които кожата ни обикновено се опитва да комуникира с нас се изразяват в появата на фини бръчки, загуба на руменина, загрубяване и усещане за цялостна дехидратация.

Истината е, че кожата ни непрекъснато се променя и регенерира, а за да се случи това по най-оптималния начин, тя има нужда да се погрижим за нея първо отвътре. Ето как може да стане това:

1. Обърнете внимание на начина си на хранене

Често ни се случва да се загубим в морето от информация на тема здравословно хранене. Истината обаче е, че правилата за оптимална диета са много лесни и прости, особено що се отнася до излъчването на кожата ни. Най-бързият трик, който можете да използвате е да се стремите да хапвате плодове и зеленчуци в разнообразни цветове и да направите количеството им такова, че да бъде поне половината храна, която консумирате на ден. Лесно е: колкото е по-цветна чинията ви - толкова по-добре.



Друго лесно правило е да сведете до минимум приема на преработени въглехидрати и захар. Рафинираните храни бързо се превръщат в захар в организма, а тя вреди на именно на възобновяването на колагена и затруднява регенерацията на клетките. Разбира се, няма нищо лошо в това отвреме навреме да хапвате торта или бисквитки, но ако ежедневно ви се прияжда нещо сладко, се опитайте да заложите на плодове, тъмен шоколад или фурми.

Третото правило, което ще включим днес, е приемът на здравословни мазнини. Изберете ядки, семена и авокадо, които ни помагат в грижата за кожата. Те ще я направят гладка и мека по естествен начин и ще ѝ придадат специфичния блясък, който всички търсим.


2. Приемайте колаген

Когато говорим за структурата на кожата ни, безспорно най-важният компонент е колагенът. За съжаление с възрастта нашите естествени запаси от този важен протеин намаляват. В действителност съществуват различни видове колаген, като всеки един от тях има уникален състав от аминокиселини и съответно е предназначен за различни части от тялото ни. Затова е препоръчително да се спрете на добавка, разработена специално за красива и гладка кожа. Именно такъв е Допелхерц® Колаген Beauty, който съдържа колагенови пептиди, които се усвояват максимално добре от организма и таргетират специално клетките на кожата. При редовна употреба той намалява видимо дълбочината на бръчките и тънките линии по лицето, стимулира производството на колаген, прави кожата ни по-еластична и забавя процеса на стареенето.



Продуктът е обогатен още с екстракт от асай бери, витамин А, цинк и биотин, микроелементът мед и витамин Е, които допълнително подобряват излъчването на кожата на лицето.

Всяка доза от Допелхерц® Колаген Beauty е в индивидуален флакон и може да се приема директно, без да има необходимост да се разрежда с вода. Друго предимство е, че не изисква специално съхранение и е подходяща за хора с динамичен начин на живот.
 

3. Обърнете внимание на съня си

Стоенето до късно вечер всъщност нарушава естествените ритми на телата ни, а това пречи на отделянето на мелатонин. Вместо него организмът ни започва да произвежда стресовия хормон кортизол, който се отразява пагубно на кожата ни. Освен това специалистите са доказали, че нарушенията в съня водят до увеличаване на признаците на стареене, включително и появата на бръчки. Обикновено учените препоръчват да спим по 8 часа на ден, но ние ви съветваме да послушате тялото си и да спите толкова, колкото ви е необходимо, за да се събудите едновременно отпочинали и енергизирани.

4. Нека поговорим за хигиената

Четките, чантичките за грим и гъбите са истински развъдник за различни бактерии и могат да съдържат следи от мъртви клетки, омазняване от кожата или макиаж. Всички тези неща биха могли сериозно да застрашат пътя ви към сияйната кожа, затова се стремете да ги почиствате редовно - в най-добрия случай веднъж седмично.

Понякога забравяме, че калъфките на които спим също имат сериозно отношение към вида на кожата ни. В тях се развиват различни бактерии, а понякога по калъфката полепват и продукти, които използваме за косата си, които биха могли да раздразнят нежната кожа на лицето. Затова се стремете да сменяте и тях веднъж на няколко дни.



За финал сме ви подготвили едно лесно трикче, с което да освежите кожата си за минути. Ако сте имали тежка вечер или не сте спали добре, можете да се възползвате от температурата на водата, с която сутрин измивате лицето си. Редувайте топла и студена вода, по около 10 изплаквания с всяка. Веднага ще се почувствате тонизирани, а кръвта, която ще се раздвижи по лицето ви ще премахне признаците на умора. Освен това можете да използвате и кубчета лед върху кожата си, които свиват порите и помагат за справянето с черните кръгове под очите.
 

(в материала има продуктово позициониране)

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.