Тоалетна чиния - по-мръсно - най-мръсно!

19 ноември 2019 | 00:44
15686
0
Pixabay.com
0

100% майките ви са ви повтаряли предупреждението от заглавието многократно, когато сте били малки. И са били прави. Оказва се, че не тоалетната чиния е най-непрепоръчителното за докосване място. В Световния ден на тоалетната правим няколко сравнения, които е много вероятно да ви шокират.

Лед

Изследване на леда в заведенията за бързо хранене в САЩ показва, че по ледените блокчета има със 70% повече бактерии, отколкото по седалката на средностатистическата домашна тоалетна. Замислете се следващия път и от каква вода е направен ледът, който поръчвате с напитка в заведение.

Бюрото ви в офиса

По средностатистическото бюро има 400 пъти повече бактерии отколкото по домашната ви тоалетна. И това е в случай, че веднъж седмично го почиствате старателно!

Клавиатурата

По нея има с 200 пъти повече бактерии. Знаете - уж си миете ръцете, но надали не ви се случва да забравите. Имайте предвид това, ако имате навика да похапвате пред компютъра.

Смартфонът

По него има 10 пъти повече бактерии, отколкото по седалката на тоалетната чиния. Според нас - далеч повече. Замислете се как реално смартфонът е в ръцете ви навсякъде - вкъщи, в офиса, в тоалетната, в метрото, в колата... И какво докосвате преди, по време и след като ползвате телефона си.

Менюто в ресторанта

Точно така - менютата минават всеки ден през десетки ръце, а сравнително рядко ги почистват или сменят. По него едно меню има 100 пъти повече бактерии отколкото по тоалетна чиния.

Дистанционното

В повечето къщи това е едно от най-мръсните неща, които можете да докоснете.

Дръжката на вратата

Ръцете са една от най-мръсните части в тялото на човека, а дръжките за врата са докосвани по цял ден от всички. И ако вие миете свеоите ръце редовно, замислете се колко много хора не го правят. Важи най-вече за вратите в офиси.

Възглавницата

Мъртви клетки, прах, гъбички и телесни секрети са по възглавницата. И дори да сменяте и перете редовно калъфката , много от бактериите влизат в самата възглавница и я превръщат в неособено чист предмет (затова и трябва да я сменяте през определен период).

Ключът за осветлението

Влизате вкъщи и включвате осветлението, нали? Точно така, с мръсни ръце. Затова по ключа за осветлението могат да бъдат открити с 217 пъти повече бактерии, отколкото по тоалетната чиния.

Парите

Нямало мръсни пари?! Напротив - всички пари са много мръсни, буквално. По една банкнота може да има до над 200 000 бактерии. Добра идея е да измиете ръцете си, след като сте боравили с пари.

Дамската ви чанта

Освен че вътре се намират някои от най-мръсните неща, които пипате – парите, ключовете, телефона ви, дамската чанта цял ден е с вас и се опира в какви ли не повърхности – в градския транспорт, пейките в парка, бюрото в офиса и т.н.

Четете още: Парите са по-мръсни от тоалетната чиния

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.