Нов слоган от рекламна кампания на Victoria's Secret провокира множество негативни коментари от родители на тийнеджърки, фенки на бранда и младежката им линия PINK.
Според възмутени майки моделите, заснети в последната кампания на марката за бельо са тийнейджърки, а не на възрастта на колежанки и студентки, а надписите върху бельото като I Dare You, Wild и Call Me са твърде предизвикателни.
Линията Bright Young Things накара много от загрижените родители да публикуват своите коментари на Фейсбук страницата на Victoria's Secret, в които директно обвиняват ръководния екип в „развращаване на дъщерите ни” и саботиране израстването на стойности млади дами.
Започнало е и масово подписване на петиция, целяща сваляне на рекламата на Bright Young Things и желание в бъдеще модната марка да избира по-зрели модели за комерсиалните си цели.
Днес говорител на Victoria's Secret отправи отговор към нападките, настоявайки, че ръководството и дизайнерите никога не са имали за цел да създават бельо за деца и тийнеджърки, а за млади момичета над 18-годишна възраст. А слоганът Bright Young Things е отправен към предстоящата пролетна ваканция на колежаните и студентите.
Ето и още от родителските коментари:
„Вие се гаврите с цяло поколение млади момичета в името на това да спечелите някой друг долар с новата си линия "Bright Young Things". Неотговорно и отвращаващо е да продавате сексуалност на деца.“
„Редовно пазарувах от Victoria's Secret, в продължение на близо 10 години, но занапред няма да подкрепям бизнеса ви. Харесвах продуктите ви, но повече не мога да си затварям очите пред компания, която се опитва да развращава деца.“