След представянето на лъскавата нова продуктова линия на Меган Маркъл в медиите се появиха твърдения, че от Netflix са бесни, че бившата актриса и принц Хари „са се осмелили“ да се съсредоточат върху нещо различно от сделката си със стриймъра.
JANET STREET-PORTER: As the Sussexes reinvent themselves as Netflix TV stars, does anyone need Meghan the mop-wielding domestic goddess? No thank you. But give me Harry's insight into the world of polo - and all its sex, money and glamour - any day https://t.co/nIF4HL9QF6 pic.twitter.com/1iCprjmF6k
— Daily Mail Online (@MailOnline) April 12, 2024
„Netflix сключи договор за 100 милиона долара със семейство Съсекс и сега те ще трябва да започнат да работят за тях, защото от Netflix искат отплата“, каза кралският експерт Майкъл Коул. „Те не дават всички тези пари за нищо."
„Принц Хари ще направи поредица за поло и тя ще направи своя лайфстайл поредица, но те няма да бъде заснета в къщата им“, добави той. „Ще бъде заснета в много хубава къща наблизо, но не в тяхната собствена. Един от начините, по които си изкарват прехраната, е като се продават, това е тяхната уникална продажна точка. Фактът, че имат кралски статус.“
Prince Harry and Meghan Markle Staying at $8,000-Per-Night Luxury Resort While Filming New Netflix Show Despite Money Woeshttps://t.co/bgAMj4NEYP
— Karen Hahn (@KarenHahn617691) April 16, 2024
Той продължи: „И те ще трябва да работят за това, много упорито, защото имат много скъп начин на живот. Само охраната им трябва да струва цяло състояние. Три смени на ден от яки мъже, охраняващи периметъра на къщата им."
На въпроса на Мартин Даубни от GBN дали новият продукт на Меган от American Rivera Orchard ще се хареса на обществеността, Коул заяви: „Мисля, че ще стане. Хората ще се запишат за него. Надявам се сладкото да има приятен вкус, не прекалено сладко. Ако е така добре, тогава ще се продава, но това наистина е доста голяма стъпка надолу от пиедестала, на който са били някога."
„Всъщност това е развитието на блога, който Меган имаше преди да се сгоди за Хари, който се казваше The Tig. Беше свързан със специален вид испанско вино, което тя харесваше. Но тя го затвори поради много простата причина, че когато се присъедини към британското кралско семейство, й беше казано, че не може да използва кралския си статут за търговска изгода или да позволява на други да го правят."
Звездата от "Костюмари" стартира марката на 14 март, което съвпадна със специално събитие за принцовете Хари и Уилям. Някои анализатори смятат, че пускането на линията по време на наградите в памет на принцеса Даяна е било планирано от страна на Меган.