Вижда се светлина в тъмнината на тунела и изглежда, че не всеки е готов да подкрепи тазгодишния "Биг Брадър", който беше дългоочакван от зрителите и специално от феновете на шоуто. След като зрителите бяха меко казано потресени от подбора на участниците и първите предизвикателства на Големия брат, както обикновено се случва след първите епизоди на шоуто, рекламодател реши да се оттегли от сътрудничеството си с продукцията.
Става дума за български бранд за текстил за баня, който публично изрази позицията си и че прекратява работата си с "Биг Брадър".
"За нас е важно марката да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности - принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение.
Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели. Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме.
Благодарим ви задоверието и разбирането. Ще продължим да работим заедно с вас, нашите клиенти, за да изграждаме заедно една по-етична и стойностна комуникационна и бизнес среда", гласи част от официалното изявление на марката.
От бранда заявяват, че предприемат незабавни действия за прекратяване на отношенията с шоуто за моментално прекратяване на продуктовото им позициониране.