На Avenue Montaigne в Париж има адрес, който блести все по-ярко с всяка година: 30 Montaigne, легендарното рождено място на Maison Dior. От 15 ноември 2025 до 4 януари 2026 емблематичната фасада е украсена с „букет“ от светлини и привечер в регулярни интервали предлага безплатна анимация, която съживява коледното вълшебство.
Тази година бутиковата витрина пренася минувачите в „Омагьосания свят на Dior“. Изложбата във витрините се превръща в истинска приказна градина: на фасадата „разцъфва“ гигантски букет, а пеперуди и калинки „се хранят“ от магията. В центъра емблематичната звезда на Dior, преосмислена като искрящ XXL екран, показва сияен балет от въртящи се еднорози, пеперуди и дигитални лъвски глави — и приковава всички погледи по авенюто.
По фасадата ще откриете зодиакални препратки – фин реверанс към любовта на Кристиан Диор към астрологията. Витрините играят с мащаб – от гигантска позлатена пеперуда до миниатюрни елементи: къща-кукла със сенки на шивачки от ателието и малък салон, където "високата" бижутерия е подредена върху мини мебели, обрасли с мъх. В зимната градина елхи са украсени със златни емблеми, а голям Пегас осветява атриума на кафене Le Jardin. Приказни инсталации, които отново ще привлекат погледите на стотици хиляди парижани и туристи.
Оливие Биалобос, заместник-генерален директор „Комуникация и имидж“ на Dior, споделя пред медии, че макар да няма точни данни колко хора са видели декора миналата година, ефектът е бил огромен. „Шофьор на такси ми каза: ‘Сега фасадата на Dior е най-голямата атракция в Париж след Айфеловата кула.’ Приемам го като комплимент. Днес трябва да правим всичко, за да караме хората да мечтаят. Най-хубавото е, че такава фасада говори на всички – деца, възрастни, жени, мъже.“
Биалобос мечтае един ден да продава коледни топки с мотиви на Dior: „Години се опитвам, но още не съм намерил доставчик, който да постигне правилния мащаб и разумна цена.“
Не само бутикът в Париж получи нова коледна премяна. За втора поредна година Dior „пренасочва“ елементи от шоуто в Saks, подчертавайки значението на кодовете на къщата. Части от декора вече са в бутика в Бевърли Хилс и ще „пътуват“ към новия флагман в Пекин (откриване на 11 декември).
В Dubai Mall на 10 декември ще изникне над 10-метрово джинджифилово дърво – ехо от грандиозната коледна акция на Dior в Harrods през 2022 г. Темата с джинджифила е пренесена и в новооткрития бутик в Ню Йорк.
Едновременно с това марката предлага и виртуални изживявания по света: QR кодове във витрините отключват интерактивни звездни истории от архива на Dior; селфи филтри пръскат съзвездия или „анимирани бисквитки“, а на 30 Montaigne AR ефект завърта осветеното колело.
„Сега искаме големите ни флагмани и новооткрити магазини да имат уникален декор, който ротираме,“ казва Биалобос. „Някои са виждали джинджифила в Harrods онлайн, но нашите клиенти в Дубай – не. Всеки път, когато пренесем концепцията другаде, успехът е огромен.“
Дизайнът на италианеца Пиетро Руфо е върху празничните опаковки и новата home колекция, редом с Dioresque Butterfly. За подаръци тази зима има нови чаши Dior Cristal и свещници (от 19 ноември).
Руфо стои и зад опаковките на beauty кампанията „Dior’s Circus of Dreams“ с Аня Тейлър-Джой и Дева Касел. С оглед на тясната му връзка с Кюри, визуалният език на марката вероятно ще се обнови догодина.
„Със сигурност ще еволюира, но кодовете остават същите. И съм сигурен, че Джонатан Андерсън, с креативността и чувството си за хумор, вече гори да се гмурне в Коледа. Догодина той ще дойде с куп идеи – както винаги – за да предизвика екипите и да отпразнува сезона по свой начин, с кодовете на Dior,“ завършва Биалобос.
,fit(980:735))
)
,fit(680:510))
,fit(680:510))
)
,fit(680:510))