Ексклузивна мода и социална кауза за финал на Sofia Fashion Week AW 19/20

22 септември 2019 | 14:18
850
0
Снимки: Виктор Налбантов
0

Даниел Бачорски и професионално почистване Бонанза-Бачорски откриха гала вечерта на Седмицата на модата с призив да запазим планетата ни чиста

Мария Силвестър, Симона Пейчева, Катеро Евро и самата Мария Бонева - организатор и режисьор на Sofia Fashion Week, дефилираха за каузата. Атрактивни костюми и маски символизираха замърсяването по света и криеха самоличността на дамите на подиума до кулминацията. Финалът бе грандиозен - Даниел Бачорски излезе на ръце с новоредената си дъщеря, а слогънът на стените в залата гласеше - “Чистотата на планетата зависи от нас”.



Модните дефилета бяха открити от неподражаемия Стоян Радичев и неговите елегантни и зашеметяващи рокли. Колекция Nirvana е поредният шедьовър на дизайнера, а залата избухна в бурни аплодисменти.

Bapa Kids Store завладяха сцената с най-забавното ревю от вечерта - с модели деца клиенти на бранда, които представиха новите предложения на бутика.



Илия Георгиев, познат като гласа на Биг Брадър, откри ревюто на италианския бранд Inside Us с кратка реч и облечен в модели на марката. Колекцията беше поредното пътешествие из нестандартното, различното и запомнящото се. Дамските и мъжки дрехи за смелите бяха съпроводени от креативна мултимедия.

Арт директорът на Sofia Fashion Week Антон Узунов представи своята най-нова колекция - Last Minute. Тя олицетворява творческия хаос на дизайнера и бранда Antony Langountin, въплътен в дамски облекла, издържани в черно, бяло и атрактивни елементи от пера. Авторската хореография бе завършекът на представянето.

Грандиозният финал бе отреден за Hrisima Fashion и дизайнера Хрисимира Пърпалова. Елегантни женствени рокли, пресъздаващи мачиния свят на перата - индианският символ на свободата на духа, дефилираха под звуците на завладяваща мелодия.

За доброто насторение се погрижиха с музиката си Вирждиния Събева и Манал Ел Фейтури.



Партньорите от световния бранд за офис мебели на бъдещето Nurus, зарадваха един от гостите със специален подарък. Изтеглената щастливка бе Грети Гарсия - ексклузивен представител на Natura Bisse Barcelona за България.

По традиция последната вечер се радваше на изключителен интерес, зала EFE бе пълна до максималния си капацитет, а гостите са насладиха на бляскав финал и истинско шоу по време на вечерта.

Всички гости, модели и дизайнери се забавляваха до зори в перлата на нощтна София - Megami Club. 

Още снимки от събитието вижте в << ГАЛЕРИЯТА >>

 

 

Четете още: Околосветско пътешествие от подиума на Sofia Fashion Week

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.