5 признака, по които да разпознаете евтината жена

24 октомври 2019 | 14:39
38130
9
Снимки: Pexels
9

Има жени, които само с един поглед, движение на ръката, дума или жест могат да те покорят за цял живот. Има и такива, които, колкото и да се стараят, така и не успяват да достигнат нивото на първите. Не че им липсва хубост. Не че нещо във формите им куца. Не. Но все пак нещо им липсва. И то е онази могъща вътрешна магия, която истински умее да разпалва огъня на възторга у всеки, стига последният да има усета и сетивата да я долови.

Доста жени посочват себе си като "скъпи", изтъквайки факта, че носят само скъпи бижута, обличат само маркови дрехи, хвалят се с изтънчения си и аристократичен маникюр... Без да подозират, че истинската аристократичност и класа на една жена се излъчва не от цената на дрехите или обувките ѝ, не от сумата, похарчена за прическа или грим, не от т.нар. елитарен начин на живот, а от стойността и богатството на нейната личност.

Нека да видим пет признака, които издават, че си имаме работа с евтина жена:

1. Марки!

Евтината жена е жертва на модата. Тя преследва единствено и само маркови дрехи. Би умряла от срам, ако трябва да влезе в някой обикновен и "долнопробен" магазин, както самата тя би го нарекла, предлагащ дрехи от никому известни марки. Качеството, според въпросната дамата, се измерва единствено с марката на нейния тоалет.

2. Мъж-портмоне!

Най-яркият признак на евтина жена е потребителското отношение към един мъж. Когато се запознава с някого, първото нещо, което тя оценява в него, е материалното му състояние. Какъв автомобил кара, колко пари печели, какви подаръци може да си позволи за нея, са все въпроси, които я вълнуват при първа среща с мъж. Вътрешните качества не я интересуват особено или ги извежда на заден план. Една евтина жена е способна да се отдаде дори и на най-злобния, груб, грозен и глупав мъж, стига стандартът му на живот да отговаря адекватно на нейните материални потребности.

3. Силата е във външността

Днес все повече момичета и млади жени израстват със заблудата, че женска красота е тази, която се демонстрира от медиите и модните подиуми. Дебели устни, изкуствени мигли, високи скули, тънки като на кукла Барби носове, боядисани вежди и екстеншъни в косите, са само част от елементите, които според тях могат да направят една жена привлекателна и забележителна в очите на един мъж. Според техните силно изкривени разбирания за външна красота, колкото е по-натруфена, гримирана и префасонирана в прекия и в преносния смисъл на думата, толкова по-красива ще е тя. За жалост подобни представи в ума на такива дами разкриват ниско интелектуално и духовно ниво.



4. Надменност

Външността е само половината от образа на евтината жена. Нейните маниери обаче, арогантният ѝ характер, страстното ѝ желание винаги да блесне с вида си, да бъде на висока позиция и всеки да я забелязва или подчинява, липсата на отношение към другите, усещането за превъзходство над останалите - всички тези черти лесно могат да я издадат. Ако сте груби със сервитьор, продавач или с друг човек, който по статут не може достойно да ви отговори, по този начин падате под нивото му. Само ако притежаваш фина душевност, емоционална интелигентност, уважение към другите и никога не унижаваш хората край себе си, можеш да си позволиш самочувствието на стойностен човек.

устни

5. Демонстриране на висок статут

Това е може би най-нелепото и необяснимо поведение на евтината жена, което за жалост се среща често днес. Демонстрирането на престижа и успеха за нея е по-важно от самия успех. Дали ще бъде под формата на кожено палто, скъпа марка автомобил или последен модел айфон, високият социален статут, показан под всякаква външна форма, кара такава жена да се чувства на ниво. Именно защото е евтина, тя се страхува да покаже, че може да притежава евтини неща. Такава персона обаче не съзнава колко смешно и нелепо може да изглежда с поведението си в очите на останалите.

Четете още: На кого звъня, когато имам нужда някой да ме спаси по пътя

Още по темата

Коментари

9
  13 ноември 2019 | 12:33 отговор
 

Добра статия, но още по-добри и смислени коментари (с изкл. на 8-ми). Абсолютно адекватна реакция на публиката, кефите яко! Имало и умни хора, брей :)

 
8 Лиска Миска
  28 октомври 2019 | 18:51 отговор
 

Според мен тази статия е писана от някоя грозна но интелигентна жена, която е била изоставяна от мъжете заради по- атрактивни жени! Мога да кажа, че една умна жена може да бъде стойностна и едновременно с това и хубава и сексапилна, стига да го пожелае и да щракне с пръсти!

 
7 кървавицата
  25 октомври 2019 | 13:08 отговор
 

браво за статията, много добра и на място, днешно време жените подръжават на всякакви знайни и незнайни кифли но не се замислят че трябва да поработят за да са нещо повече, някой вземат краткия път или по-точно мъж с парички... както и да е, годините си минават а тъпите кифли остаряват, и стават все по-малко за "използване"

 
6 кървавицата
  25 октомври 2019 | 12:53 отговор
 

браво за статията, много добра и на място, днешно време жените подръжават на всякакви знайни и незнайни кифли но не се замислят че трябва да поработят за да са нещо повече, някой вземат краткия път или по-точно мъж с парички... както и да е, годините си минават а тъпите кифли остаряват, и стават все по-малко за "използване"

 
5 Аноминен
  25 октомври 2019 | 10:36 отговор
 

Ами ... май повечето жени попадат в някоя от тези категории или поне дават някои сигнали за склонност към тях.

 
4 Аноминен
  25 октомври 2019 | 07:59 отговор
 

Ами ... май повечето жени попадат в някоя от тези категории или поне дават някои сигнали за склонност към тях.

 
3 Еди кой си
  25 октомври 2019 | 07:30 отговор
 

Има как мъж да е прост и богат. Умът не се измерва с правене на пари. Митьо пищовът? И той ли е умен? Щото е доста богат...

 
2 хахо
  25 октомври 2019 | 06:54 отговор
 

Няма как мъжа да е глупав но богат.Виж грозен и богат по-бива

 
 
25 октомври 2019 | 08:58

Е срещат се някои мамини/таткови синчета, които не са много умни, но пак са богати с парите на родителите си.

 
Богат И. Глупавян
25 октомври 2019 | 09:12

Има как да си глупав и богат - Митьо Очите и доста други от подземния свят; корумпирани политици; разни футболисти и спортисти с високи заплати, и не само в България, но и по света. Има и злобни богаташи; прости, но богати наследници-лекенца и т.н. Причината за това е проста - пари могат да се натрупат по различен начин, не само с ум и образование, че даже от лотарията, тъй че парите не са мерило за вътрешните добродетели на човек, както и доказателство за по-висок интелект от мнозинството.

1 Скандализирана
  24 октомври 2019 | 22:07 отговор
 

Най-после смислена статия! Всичко е напълно вярно - напълни се с такива "класни" жени.

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.