Тази пролет за първи път у нас стъпи и американският бранд The Gap (буквално – пропаст, бездна, но и несъответствие, от англ., бел. ред.).

Той съществува от 1969-а, когато е само магазин за дънки и музикални плочи, но с времето се превръща в една от най-успелите марки от среден клас не само в САЩ, но и из половината свят.

The Gap популяризира класическия американски стил на обличане, както и типичния стремеж към комфорт и качество, характерни за американците.

Във всичките си серии облекла (за жени, мъже и деца) компанията залага на добре познати силуети и естествени материи, като рядко излиза от рамките на традиционното схващане за мода и стил.

Колекцията с женски облекла за топлия сезон е лека, цветна и секси и позволява на всяка дама да изрази момичето в себе си. Закачливите препратки към стрийт-стила освежават силуета, без да му тежат, но в това можете да се убедите и сами.

Кадри от самия магазин можете да видите тук.