Немският супермодел Клаудия Шифър показа първата си колекция от кашмир по време на Седмицата на модата в Париж, съобщава Ройтерс.
Звездата заяви, че се надява да създаде сериозна марка, която един ден да остави в ръцете на децата си.
Преди време 40-годишната бивша муза на Шанел съобщи, че обмисля идеята да се занимава сериозно с моден дизайн в следващите години, пишат от inews.bg
Най-сетне тя се престраши и започна с колекция от дрехи, които самата тя носи като работеща майка. Акцентът пада върху кашмирените рокли и пуловери.
"Винаги съм много заета, водя семеен живот... Искам да нося едно и също когато водя децата си на училище и после отида на работя, а вечер искам да сменям само аксесоарите", заяви Шифър по време на представянето на линията си в парижкия бутик Colette.
Идеята на модела била да е шик и всичко това да бъде постигнато без усилие. Колекцията съдържа дълги и прави черни и тъмно сини рокли, големи сиви жилетки и плетени пуловери, които струват между 250 и 500 евро.
"Не искам това да бъде линия на знаменитост. Тя е предназначена да се превърне в траен бизнес, а не да бъде база за утвърждаване на някоя звезда", коментира Шифър.
Все пак супермоделът признава, че има твърде много неща, които трябва да научи като дизайнер. Звездата иска дрехите да се продават не просто заради името й, а да се превърнат в бизнес, който по-късно да премине в ръцете на децата й.
До момента пуловерите са купени от общо 50 магазина по цял свят и ще бъдат пуснати за онлайн продажба следващата седмица.