Когато Меган Маркъл се появи в гащеризон на Malia Mills през уикенда, стотици потребители в социалните медии го сравниха с торба за боклук и предизвикаха разпалени дискусии по темата.
Дизайнерката на противоречивата дреха обаче благодари на злобните туитове, защото те са успели да изстрелят нейната марка и дори да я превърнат в онлайн тенденция.
Споделяйки колаж с някои от неприятните забележки в официалния си акаунт в Instagram, Милс публикува насмешлив хаштаг, озаглавен #jumpsuitgate“.
„Първото правило за носене на харемпант стил? Пригответе се да поемете критиката“, написа дизайнерката.
Гащеризонът носи името “Montecito“ и е на впечатляващата цена от 595 долара. В края на миналата седмица херцогинята на Съсекс го избра за разходка из магазините.
Дизайнерката на противоречивата дреха допълни, че екипът ѝ е бил “толкова развълнуван“ от “смелия избор“ на Маркъл. “Октомври е най-забавеният ни месец в годината и е хладно в Кали, така че благодаря ти, Меган, че не носиш огромно яке!“ — продължи тя.
Маркъл бе подбрала и елегантен пуловер на Ralph Lauren, вързан около врата ѝ, допълвайки гащеризона си с малка чанта Louela Bucket Bag ( на стойност 2,550 долара), шапка Cuyana (128 долара), слънчеви очила Valentino и сандали от Eм Парсънс (360 долара).
Не е изненадващо, че след появата на Меган тоалетът беше разпродаден скорострелно, като Милс каза шеговито: „за потребителката janice в twitter, която предположи, че имаме само “шепа“ на склад, истината е, че имахме 4,505,617,125 налични“.