Автор
Ева Григорова

Тотален колапс: Никой не иска да управлява новата марка на Меган Маркъл, все повече приятели я изоставят

Принц Хари и Меган Маркъл отдавна не се радват на популярност във Великобритания, а напоследък изглежда, че и последните им известни поддръжници се оттеглят, за да избегнат "проклятието на Съсекс".

Кралският експерт Ричард Фицуилямс коментира: "Много зависи от кулинарното предаване на Меган за Netflix и как ще се представи нейната лайфстайл марка American Riviera Orchard."

Фицуилямс отбелязва, че малкото им останали популярни приятели в Америка се опитват да подобрят имиджа им там, но във Великобритания подкрепата от известни личности е минимална.

"Начо Фигерас е приятел на Хари и ще участва в неговата поредица за поло за Netflix," допълни експертът. "Но това е елитарен спорт и едва ли ще привлече голяма аудитория."

В Холивуд най-известните поддръжници на херцога и херцогинята на Съсекс са Минди Калинг, Серина Уилямс, Крис Дженър, Трейси Елис Рос и Елън Дедженерис. Семейство Бекъм вече не проявяват интерес към двойката след кратък опит за сближаване.

"За Джордж Клуни и Опра не се знае много по отношение на Хари и Меган. Отдавна не сме чували нищо за тях, но някои близки източници твърдят, че и двете мегазвезди са се отдалечили от Съсекс," споделя холивудски вътрешен човек.

Междувременно Меган Маркъл среща трудности с намирането на главен изпълнителен директор за своята нова лайфстайл марка American Riviera Orchard. След неуспешно търсене, тя обмисля партньорство с Netflix, които биха назначили свой човек за управление на компанията.

Времето на стартирането на марката бе широко разкритикувано, предвид здравословните проблеми на членове на кралското семейство. Много хора определят действията на Меган като "безсрамни" и неподходящи.

Предишното сътрудничество на двойката с Netflix - документалната поредица "Хари и Меган", също е подложено на критики заради незадоволителните резултати. Това поражда съмнения относно интереса на стрийминг платформата към ново партньорство.

Въпреки предизвикателствата и скептицизма, Меган остава решена да стартира своята лайфстайл марка. Предстои да видим как ще преодолее настоящите препятствия и дали ще успее да промени общественото мнение в своя полза.