Дори с помощта на принц Хари Меган Маркъл не успява да намери и задържи главен изпълнителен директор за своя вече лайфстайл бранд American Riviera Orchard. Припомняме, че херцогинята обяви неговата поява преди половин година, но въпреки това все още не е пуснала официално на пазара нито един продукт от линията.
Meghan Markle is reportedly struggling to find a CEO for American Riviera Orchard after 18 staffers quit. Challenges ahead! 🍏 #MeghanMarkle #LeadershipStruggles Read more: https://t.co/H78buprflO #trybhivenectarfree
— BHIVE New York Bee (@NewYorkNews212) August 29, 2024
"Мисля, че ще продължат да имат трудности да намерят хора, които искат да работят под тяхно ръководство", сподели кралският коментатор Кинси Шофийлд пред GBN. "Само като си помисля за това, се чувствам притеснена." "Има слухове, че Netflix са казали 'позволете ни да управляваме стратегията за търговия на дребно', ако тя не успее да намери главен изпълнителен директор или някой, който желае да работи с нея", добави тя. "Netflix виждат възможност там."
According to a royal expert, Meghan Markle 'can't manage to find a CEO' for American Riviera Orchard. https://t.co/cZwD7Yvc35
— OK! Magazine USA (@OKMagazine) August 28, 2024
Това прозрение идва след съобщения, предполагащи, че бившата актриса очаква графика на Netflix, преди да лансира новата си продуктова линия. Брандът се появи за пръв път през март, когато бившата актриса изпрати на свои известни приятели бурканчета с конфитюр в ограничена, номерирана серия като предварителна реклама. Оттогава около рекламираната продуктова линия цари пълно мълчание.
#PrinceHarry and #MeghanMarkle face setbacks with their #Netflix deal and a major drop in their foundation revenue, while #PrinceWilliam’s foundation flourishes.https://t.co/6pj0bQLdkl
— Hindustan Times (@htTweets) August 27, 2024
Въпреки това, източници посочват, че графикът на Netflix за излъчване на предстоящото кулинарно предаване и шоу за домакинство на Меган, което допълва бранда, причинява забавяния. Шоуто, част от сделка за 100 милиона долара, подписана още през есента на 2020 г., вече е заснето, но няма потвърдена дата на излъчване. Висш развлекателен директор подчерта важността на придържането към графика на Netflix, заявявайки: "В днешно време всеки трябва да се съобразява с графика на Netflix. Те са безспорно най-големият играч в бранша." Източникът добави: "Буквално няма смисъл Меган да прави каквото и да било, докато Netflix не е готов да действа."
Междувременно пък се появиха непотвърдени слухове, че стрийминг гиганта всъщност планира да прекрати сделката си с двойката преждевременно. Припомняме, че Spotify също се отказа предварително от своето сътрудничество с Меган и Хари.
Освен това по всичко личи, че новият бранд на Меган се е сблъскал с усложнения в Службата за патенти и търговски марки на САЩ, която е издала "Известия за нередности" относно заявките за търговска марка на бранда. Източник, запознат със ситуацията, поясни, че тези нередности са "типични и напълно очаквани поради разминавания между класификацията на стоките в САЩ и Обединеното кралство." Източникът също спомена, че всички такси, свързани с тези забавяния, възлизащи на почти 9000 паунда, са платени, което гарантира, че процесът остава в ход.
They had no idea the #americanrivieraorchard IG page was going to drop, didn't know Meghan was sending jam gift baskets to her friends and they had no clue about 2 new Netflix projects before they were announced. #MeghanMarkle #DuchessofSussex #PrincessMeghan #MeghanofSussex https://t.co/ifGzpqGLXW pic.twitter.com/iYPJ3cZdAj
— Katrina (@Katrina1619AD) April 22, 2024
Експертът по брандинг Нора Лоулър коментира ситуацията, изразявайки загриженост относно потенциалното въздействие на забавянията. "От стратегическа гледна точка и от гледна точка на брандинга, ако обявиш, че ще лансираш нещо, но четири месеца по-късно нищо не се е случило, светът продължава напред", каза Лоулър.
Въпреки това, тя също призна, че неотдавнашните глобални събития биха могли да позволят на Меган да релансира бранда без особено внимание, добавяйки: "За щастие за тях, през последните четири месеца се случиха толкова много неща в света, че вероятно биха могли да го релансират и никой не би забелязал особено."