Автор
Ева Григорова

Никой не иска да работи за Меган, лайфстайл марката на херцогинята е в застой

Дори с помощта на принц Хари Меган Маркъл не успява да намери и задържи главен изпълнителен директор за своя вече лайфстайл бранд American Riviera Orchard. Припомняме, че херцогинята обяви неговата поява преди половин година, но въпреки това все още не е пуснала официално на пазара нито един продукт от линията.

"Мисля, че ще продължат да имат трудности да намерят хора, които искат да работят под тяхно ръководство", сподели кралският коментатор Кинси Шофийлд пред GBN. "Само като си помисля за това, се чувствам притеснена." "Има слухове, че Netflix са казали 'позволете ни да управляваме стратегията за търговия на дребно', ако тя не успее да намери главен изпълнителен директор или някой, който желае да работи с нея", добави тя. "Netflix виждат възможност там."

Това прозрение идва след съобщения, предполагащи, че бившата актриса очаква графика на Netflix, преди да лансира новата си продуктова линия. Брандът се появи за пръв път през март, когато бившата актриса изпрати на свои известни приятели бурканчета с конфитюр в ограничена, номерирана серия като предварителна реклама. Оттогава около рекламираната продуктова линия цари пълно мълчание.

Въпреки това, източници посочват, че графикът на Netflix за излъчване на предстоящото кулинарно предаване и шоу за домакинство на Меган, което допълва бранда, причинява забавяния. Шоуто, част от сделка за 100 милиона долара, подписана още през есента на 2020 г., вече е заснето, но няма потвърдена дата на излъчване. Висш развлекателен директор подчерта важността на придържането към графика на Netflix, заявявайки: "В днешно време всеки трябва да се съобразява с графика на Netflix. Те са безспорно най-големият играч в бранша." Източникът добави: "Буквално няма смисъл Меган да прави каквото и да било, докато Netflix не е готов да действа."

Междувременно пък се появиха непотвърдени слухове, че стрийминг гиганта всъщност планира да прекрати сделката си с двойката преждевременно. Припомняме, че Spotify също се отказа предварително от своето сътрудничество с Меган и Хари.

Освен това по всичко личи, че новият бранд на Меган се е сблъскал с усложнения в Службата за патенти и търговски марки на САЩ, която е издала "Известия за нередности" относно заявките за търговска марка на бранда. Източник, запознат със ситуацията, поясни, че тези нередности са "типични и напълно очаквани поради разминавания между класификацията на стоките в САЩ и Обединеното кралство." Източникът също спомена, че всички такси, свързани с тези забавяния, възлизащи на почти 9000 паунда, са платени, което гарантира, че процесът остава в ход.

Експертът по брандинг Нора Лоулър коментира ситуацията, изразявайки загриженост относно потенциалното въздействие на забавянията. "От стратегическа гледна точка и от гледна точка на брандинга, ако обявиш, че ще лансираш нещо, но четири месеца по-късно нищо не се е случило, светът продължава напред", каза Лоулър.

Въпреки това, тя също призна, че неотдавнашните глобални събития биха могли да позволят на Меган да релансира бранда без особено внимание, добавяйки: "За щастие за тях, през последните четири месеца се случиха толкова много неща в света, че вероятно биха могли да го релансират и никой не би забелязал особено."