Изглежда, че Меган Маркъл бавно, но сигурно се готви за триумф - вчера, 4 август, тя посрещна 43-тия си рожден ден, изживявайки опозиция на Уран с нейния роден Уран. Често това води до феноменални промени, устрем и сериозна ревизия на живота. Очевидно е, че херцогинята вече е поела юздите в свои ръце, като се е концентрирала изцяло върху предприемачеството, твърди астрологът Юлия Лифанова.
Според експерта обществеността много ще се изненада от съдбата на Меган през 2025 г., тъй като пълнолунието в Рак на 13 януари ще бъде съдбоносно за Меган. Тя ще направи някакво грандиозно представление или ще се рекламира, но ще започне да се подготвя за това тайно още през септември 2024 г. - тогава Марс просто ще влезе в знака на Рака.
Очевидно е, че много от целите на съпругата на принц Хари може да са свързани с техните деца - големият воден тригон в диаграмата предполага, че те може би ще популяризират марката си не само в САЩ, но и в други страни. Възможно е Меган да реши да направи някое от децата си лице на марка дрехи или някакво направление в бизнеса си, смята астрологът.
Според Лифанова плановете на Меган определено включват промяна на жилището и е възможно тя да търси нов дом през следващата година. Новолунието на Венера на 3 септември 2024 г. ще ѝ помогне в продаването на къщата си, а пълнолунието на 14 март 2025 г. определено ще доведе до резултати.
Нека си припомним, че сега Маркъл активно промотира марката си American Riviera Orchard. Компанията е регистрирана в Службата за патенти и търговски марки на САЩ като марка за готварски книги, домашно облекло, кухненски текстил и хранителни продукти. Daily Mail например уверява, че Меган Маркъл може да е била вдъхновена от идеята за създаване на марка сладко от крал Чарлз III, който през 90-те години стартира продажбата на конфитюри, произведени в имението му в херцогство Корнуол.
Апропо, за да популяризират марката си, принц Хари и Меган Маркъл станаха изпълнителни продуценти на още два документални сериала за Netflix - за начина на живот и полото. Първият проект ще изследва „простите радости от готвенето, градинарството, забавлението и приятелството“, докато вторият ще даде на зрителите „безпрецедентен достъп до света на професионалното поло“ и ще разказва за Откритото първенство на САЩ по поло във Флорида.