20-минутната тренировка, която ще стопи всичките ви калории

17 април 2020 | 07:01
28015
1
снимки: Pixabay, Instagram, Youtube
1

Дами, неделя е ден за добри новини. Една от тях е, че съществува перфектната тренировка, която можете да направите вкъщи и ще ви отнеме само 20 минути. На всичкото отгоре ще се отървете от всички излишни мазнини. За нея не ви е необходим специален екип. Препоръчително е да я изпълнявате три пъти седмично Повтаряйте всяко упражнение, колкото се може повече пъти в рамките на 45 секунди и след края на сесията почивайте между 15 и 30 секунди. Това е една серия. Целта е да стигнете 10-15 повторения на едно упражнение на серия в рамките на 45 секунди. Правете между 3 и 5 повторения на всяка серия.

1.Kлек с отскок

Застанете на краката си, изправени с леко присвити колене, а стъпалата трябва да са на дистанция едно от друго. Ръцете ви трябва да са сключени в юмрук пред вас. Наведете се и сложете длани на пода и след това отскочете назад с краката, като за секунди трябва да застанете в позицията планк. Засилете се, като свивате коленете и преместите краката при ръцете с отскок. Скочете нагоре и отново сключете ръцете си в юмрук пред вас.

2.Упражнение за долната част на корема


Легнете по гръб, като ръцете ви са пълно прилепнали за пода, защото ще ви служат за опора. Краката ви са изправени във въздуха и пръстите сочат напред. Свивате колената и вдигате краката максимално нагоре, докато не застанете в поза свещ. След това свивате колената отново и връщате в изходна позиция.

3.Свиване и разтягане


Легнете по гръб и повдигнете леко гърба и главата. Ръцете ви трябва да са напълно изпънати по тялото. Краката ви също трябва да бъдат във въздух, а пръстите ви да сочат напред. Единствената ви опора е тазът. Започнете да се изправяте напред и в същото време свивайте колената, докато гърдите ви не се докоснат до тях. След това се върнете в изходна позиция.

4.Докосване на петите

Легнете по гръб, свийте коленете и стъпете. Повдигнете горната част на тялото си, като ръцете ви трябва да сочат напред. Първо докоснете дясната си пета, като се накланяте леко надясно, а след това направете същото и на другата страна. Редувайте посоките, колкото се може повече пъти в рамките на 45 секунди.

5.Планк с въртене наляво и надясно

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hey You Ready For Another Fitness Challenge!?! •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• C'mon You BEAST You, Don't Be Shy! YOU GOT THIS! I showed you mine so now show me yours ••••••••••••••••••••••••••••••••••• Challenge: Video your BEST Forearm Plank Dips and DM it to me! I may feature you! I DARE YOU! •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Forearm Plank Dips Lying facedown on the mat, bring your elbows under your shoulders and clasp your hands so your body is in a plank position. Your abs should be pulled in without tucking your hips. Drop your heels and hips to one side on the inhale — and slowly with control and on the exhale, lift your hips back up to start. Repeat on the other side. •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• TIME: 1 Minute 2-3xs •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• TROUBLESHOOT: If this move is too hard, drop to your knees. Do not let your back sag, this will only put stress on your lower back and cause you to hurt yourself! Keep your core engaged at all times, push your belly button in toward your spine and breathe slowly and deeply. Maintain your head and neck relaxed and dip your body as low as you can without losing your form. •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Muscles Engaged & Strengthen •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Abs •Obliques •Lower Back •And helps to trim down your waist It also enhances the flexibility of your spine and can help improve your balance, stability and posture ••••••••••••••••••••••••••••••••••• YOU GOT THIS #exercise #fitness #fitfam #fitspo #fitfluential #fit #workout #weightlossjourney #fitnessjourney #personaltrainer #strongwomen #forearmplankhipdips #challenge #workout #beachbodycoach #fitchicks #fitspiration #fitmom #fitlife #healthy #healthylifestyle #igfit #fitnessgirl #abs #instafit #tattooedgirls #health #inkedgirls #strongnotskinny #onceobese

A post shared by Founder/Owner|FINKed Fitness (@christina_plotner) on


Застанете в поза планк, като ръцете ви са сключени в юмрук пред вас. Първо се наклонете наляво, а след това надясно, като през цялото време въртете единствено таза и краката. Ръцете трябва да са неподвижни и през цялото време да ви бъдат опора заедно с пръстите на краката.


6.Планк със свиване на крака

Застанете в поза планк със сключени ръце в юмрук пред вас, започнете да свивате десния крак и да го връщате в изходна позиция. Повторете същото и с левия.

7.Планк с клякания

Застанете в поза за лицеви опори. Започнете да правите клекове, като свивате коленете и се придвижвате назад. След това се върнете в изходна позиция. 

Четете още: 5 статични упражнения за перфектно тяло

Още по темата

Коментари

1 РМ
  13 октомври 2018 | 11:01 отговор
 

Хахаа, от къде ги измисляте тези неща? Забрави само с тренировки да си стопиш мазнините! Без сериозна диета и лишения нищо няма да стане!!!

 
 
13 октомври 2018 | 14:05

Абсолютно!

Добави Коментар

Най-четени