Не докосвайте тези храни повече от веднъж месечно

11 март 2020 | 13:16
7316
2
pinterest/pixabay
2

Класическата диетология не посочва някакви конкретни продукти, консумацията на които да трябва да се сведе строго до един път месечно. При това обаче има няколко групи храни, които не бива да ядете твърде често.

Джънк-фууд

Ако не можете да живеете без чипс, газирани напитки и други всепризнато вредни храни, то поне ограничете консумацията им до веднъж месечно. Например наложете си правилото да хапвате спокойно любимите си „боклуци“ през последната неделя от месеца. Само че не прекалявайте – веднъж отвикнало от тежката мазна и сладка храна, тялото ви може да реагира на джънк-фууда с метеоризъм или диария.



Сладки изделия

В днешно време много хора отказват напълно захарта и съдържащите я продукти като торти, сладкиши и бонбони. Ако не сте способни да устоите на десертите, постарайте се да ограничите консумацията им първо до веднъж седмично, а после и веднъж месечно. Това ще е полезно не само за фигурата ви.



Калорични продукти

Някои храни уж са полезни, но всъщност са и много калорични – например авокадото, ядките и сушените плодове. Ако не можете да ги ядете в препоръчаните количества, около 30 гр. дневно, постарайте се да ги консумирате по-рядко. В същия списък включете и полуфабрикатите и рафинираните храни. Наднорменото тегло натоварва сериозно организма и води до различни проблеми – сърдечно-съдови заболявания, ставни болежки и диабет.



Храни, които хапвате по принуда

Недейте да ядете нещо, което не ви харесва, просто за компания. Може да е например несполучливо ястие, приготвено от ваш роднина, или екзотично ястие, с което ви черпят в чужбина. Направете го само в краен случай, ако добрият тон изключва възможността да откажете. Ако нещо не ви е вкусно, това не е случайно. Обикновено тялото „запомня“ продуктите, които някога са ни навредили, причинявайки отравяне или алергия.



Некачествени продукти

Не, не намекваме, че вие нарочно си купувате нискокачествени продукти. Просто в магазините като нищо можете да попаднете на фалшификати. Най-често се подправят млечните продукти. Обърнете внимание на цената – ако даден продукт е забележимо по-евтин от конкурентите си, сигурно има нещо гнило. Нали не искате да се храните с извара с добавени растителни мазнини или „кашкавал“ от неизвестни заместители?

Четете още: Тайната на Ева Мендес - една и съща храна всеки ден


Още по темата

Коментари

2 Шок
  13 март 2020 | 15:11 отговор
 

Нахални и нагли съвети на селски гражданки ходещи по разрушени мръсни тротоари с изкуствени бузи!

 
1 Много '" умно'
  13 март 2020 | 15:05 отговор
 

А дано и никого не е късно да разбереш че може и един път на 2 месеца да не можеш да си позволиш парче торта.Така че не пишете "умни" глупости, омръзнало ми е тъпи безизразни съвети на не много умно съветващи! Погледнете се в огледалото за се отчаяте!

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.