Правилната стратегия за шопинг

29 април 2012 | 12:28
видяна 15612
коментари 11
11

Как да организирате времето и парите си, за да бъдете в крак с най-акту­алните тенденции?

Италиански стилисти изготвиха перфектния план за пазаруване месец по месец. Не е необходимо да се затрупвате с безброй придобивки, важно е да направите една или две, но в точното време.

АПРИЛ: Акцентирайте върху аксесоарите

В разгара на лятото нямате нужда от повече дрехи, а от нови аксесоари. Първо: мини чанта. Но не каква да е, а в стила на 50-те години. Второ: обици. Изберете ги много големи и впечатля­ващи като форма и цвят.

Този сезон не бива да прекалявате с бижутата.

Идеалният вариант е да се задоволите само с големите обици. Трето: бейзболна шапка. Тя допълва спортния тоалет. Но търсете по-шикозен модел. И четвърто: ретро слънчеви очила.

 

МАЙ: Време е за градинско парти

Най-важната покупка в този месец са сандалите. Изберете актуален модел, който отговаря на вашия вкус. Това лято на мода са отворените обувки в духа на 20-те години.


Високият ток или платформата са задължителни. Ще се носят златните и сребърни ню­анси, както и сандали на равна под­метка. Декорациите с цветя са „черешката на тортата“.

ЮНИ: Морето ви очаква

Настъпил е моментът за нов бански. Цял или в две части, трябва да е в ярък, свеж цвят. Може да заложите на етно мотиви, на тропически десени или ретро стил.

Декорациите с бродерии и ръчни плетива също са актуални.

 

ЮЛИ: Нейно величество роклята

Този сезон модата е изключително женствена, така че дори да сте заклет почитател на панталоните, непременно добавете поне една рокля. Предлагаме ви тя да бъде в ретро или бохемски стил. Първият вариант е по кукленски закачлив и поставя акцент върху тали­ята. При втория може да си позволите и свръхдълги артистични модели.

АВГУСТ: Подсигурете се за прохладни вечери

След залез започва да става прохлад­но. Затова задължително добавете към гардероба си подходяща връхна дреха. Дали ще бъде лек пуловер или жилет­ка, изберете сами.

Важно е дрехата да е по-дълга, да пада свободно и да е с изчистен силует. Не се притеснявайте, ако изглежда така, сякаш сте купили един размер по-голяма. Изт: сп. „Журнал за жената”

Още по темата

Коментари

11 ???
  01 май 2012 | 23:38 отговор
 

Винаги много харесвам коментарите на Блондинката.Горе-долу се припокриват с моите възгледи.Харесва ми ,че не говори празни приказки,а винаги е конкретна,с точни примери.

 
10 tuuli
  30 април 2012 | 21:43 отговор
 

намираме се в световна икономическа криза... какъв шопинг бе хора xD

 
9 до tq
  30 април 2012 | 19:02 отговор
 

дублетни форми са - и двете са правилни.

 
8 tq
  30 април 2012 | 18:48 отговор
 

особено "оБиците" са много важни. А обеците модерни ли са ?

 
7 Blondinka
  30 април 2012 | 17:58 отговор
 

Да добавя още нещо. Винаги се взима под внимание начина на живот - професията , хобитата и как прекарваме свободното си време. Ако сте в по- консервативна фирма , придъжайте съм към корпоративния начин на обличане и добавете моден елемент в цвета на ризата или чантата.Има едно неписано правило което много харесвам - вижте как се облича шефа ви или човека на който се възхищавате професионално и се обличайте като него. Оставете супер фешън дрехите за вечер или уикенда . Ако практикувате свободна професия , имате място за повече фантазия . Тук вече можете да сте по-смели в облеклото си.

 
6 Blondinka
  30 април 2012 | 17:00 отговор
 

Най-важното в един гардероб е ОСНОВАТА , а именно 10-те ( или повече )неща без които не можем . Бялата риза , черния панталон ( един дневен и един вечерен), костюм в натурален цвят ( черно , кафяво , сиво ..... който също можем да разделим на сако и панталон за нов оутфит) ,малка черна рокля , пъстра или цветна рокля за лятото , тренч и т.н. Всичко останало е допълнение към гардероба и се прибавят нови неща всеки сезон . Правилната стратегия за шопинг е да знаем какво вече имаме , какво ни е нужно да направим нов оутфит в съотвествие с модните тенднеции.

 
5 до1
  30 април 2012 | 15:20 отговор
 

Извинявай много, ама ти на колко си години? И какво против имаш двайсетгодишните и младежката мода изобщо? В статията не става въпрос за никаква хипарска мода, а как правилно да разпределим времето си за шопинг,ама ти явно толкова си я прочела, което обяснява неадекватния ти коментар. Също не видях къде в статията се споменават Версаче и Баленсиага, а това колко са остарели изобщо няма и да го коментирам :)) Ти като си привърженик на определен стил си се придържай към него, ама остави и другите да харесват каквото си искат, не е задължително младежите да ходим като тетки и лелки облечени с официални дрехи и да се мислим за много класни и аристократни като вас, защото просто е смешно:))

 
4 до1
  30 април 2012 | 14:59 отговор
 

Извинявай много, ама ти на колко си години? И какво против имаш двайсетгодишните и младежката мода изобщо? В статията не става въпрос за никаква хипарска мода, а как правилно да разпределим времето си за шопинг,ама ти явно толкова си я прочела, което обяснява неадекватния ти коментар. Също не видях къде в статията се споменават Версаче и Баленсиага, а това колко са остарели изобщо няма и да го коментирам :)) Ти като си привърженик на определен стил си се придържай към него, ама остави и другите да харесват каквото си искат, не е задължително младежите да ходим като тетки и лелки облечени с официални дрехи и да се мислим за много класни и аристократни като вас, защото просто е смешно:))

 
3 devil_kin
  30 април 2012 | 08:47 отговор
 

Ех за първи път чувам ,че Баленсиага са демоде :DDD При теб Теди ми прави впечатление,че не правиш разлика между модни тенденции и стил.Да има базови неща, но искаш или не всяка година ще изкачат разни нови течения и повярвай ми ,на някой хора са им интересни.

 
2 Пенъ от Кънъдъ
  29 април 2012 | 21:27 отговор
 

А като толкова много ти е писнало от статиите тук, що "експертното" ти мнение е под всяка статия?! Чудя се дали има някой, на който да не му е омръзнало от теб и липсата ти на познания по мода, от една страна, и български език - от друга?

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.