Къщата с водопада се намира в предградие на Буенос Айрес и е наистина впечаляваща архитектурна конструкция, сътворена от Andres Remy Architects (автори на къщата Orquidea).

Тя е проектирана специално за млад бизнесмен и е съобразена както с неговите изисквания, така и със заобикалящата я среда. Наблизо има езеро, а гледката към него обръща вътрешното разпределение на пространството наопаки.

Така на горния етаж и покрива са всекиднвената, трапезарията и останалите общи помещения, за да може обитателите и гостите на дома да се насладят максимално на живописната околност.

Точно от етажа, където са тези помещения, „извира“ и истински водопад. Успокояващият звук на водата и вдъхновяващата й симбиоза с модерната бетонна конструкция са най-забележителното в тази къща.

Прозорците на етажа са заобиколени от плитък басейн тип infinity, водата от който прелива през хоризонта и пада директно в основния басейн на приземния етаж. Освен, че постигнатият ефект е впечатляващо красив, водата успешно охлажда и освежава близките помещения.

Освен това басейните са осветени така, че да се подчертава постоянният поток на вода. Вътрешното осветление също е организирано по подходящ начин.

Интериорът се отличава с модернистични решения, които обаче в никакъв случай не намаляват комфорта на обитателите. Преходът между отделните части в дома е доста интересен - на пръв поглед се създава усещане за плавно преливане между тях, от друга страна всяка може да се обособи чрез специфични вътрешни преградси.

Естествената светлина е използвана чрез огромни прозорци, които опасват стаите от всички страни.

Тъй като собственикът нее семеен, архитектита са предвидили и стилно парти пространство с излаз към басейна, в което има голям бар и няколко къта за игри.

Кухнята е с обзавеждане с металическо покритие, както и с доста елементи с черна повърхност. Асиметричният кухненски остров изглежда едновременно атрактивен и мултифункционален.

Спалнята е допълнително осветена чрез капандура над самото легло, която се намира в подножието на последния етаж.