Моника Белучи на 56 - една прелестна жена, другото име на красотата

30 септември 2020 | 07:01
10339
4
Снимки: Getty/Images
4

Преди около 20 години младата Моника Белучи върна на италианките славата на най-сексапилните жени на света. От времената на София Лорен, Джина Лолобриджида и Клаудия Кардинале насам, само Орнела Мути успя да накара целия свят да говори за нейната красота.

Моника – женствена, чувствена, прелъстителна, със сочни устни и бронзова кожа – винаги е била жена от плът и кръв, която не се е стремила да бъде нито икона на стила, нито твърде авангардна. В нейния случай образът ѝ винаги е отговарял директно на мъжките желания. Красотата ѝ беше разбираема на всички езици на планетата – и светът отказваше да повярва, че Белучи остарява. И до ден днешен снимките на бившия ѝ съпруг Венсан Касел с младата му любима предизвикват у повечето фенове недоумение – защо така, нали Белучи е богиня?

Венсан Касел и Тина Кунаки

Белучи днес навършва 56 години и изобщо не се притеснява от възрастта си. Тя гледа философски на красотата, на успеха, на парите и на властта си над мъжете. Моника е мъдра и спокойна, пази личния си живот в тайна от медиите, но при това всеки журналист, който е имал късмета да ѝ вземе интервю, казва, че тя е много приветлив и сърдечен събеседник. Тя често бива забелязана с цигара или парче пица в ръка, но никога в размъкнат анцунг – защото е жена до мозъка на костите си.

Моника Белучи

През 90-те тя беше фотомодел, но през онези години, когато нямаше и помен от „бодипозитив“, тя се смяташе за „твърде сочна“. За киното обаче формите ѝ се оказаха идеални – знойната италианка стана основна действаща героиня в мъжките фантазии чрез европейските артхаус филми. Комерсиалните проекти дойдоха по-късно. Във филмографията на красавицата фигурират „Дракула“ на Франсис Форд Копола, „Малена“, двете „Матрици“, „Страстите Христови“ на Мел Гибсън, „Братя Грим“, „Бонд“- епопеята на Сам Мендес, „На Млечния път“ на Емир Кустурица и „Необратимо“.

Освен това именно Белучи беше избрана за ролята на Клеопатра в „Астерикс и Обеликс: мисия Клеопатра“, който беше най-скъпоструващият европейски филм за времето си. Моника се е справяла страхотно с роли на проститутки – режисьорите виждали у нея женствеността, необходима за сюжета, а затова и нейните образи на Мария Магдалина, Малена и други роли са чудесни опити да се покаже историята на поруганата красота.

Моника Белучи

И още няколко щриха. Тъй като Белучи е разкошна жена, тя е била рекламно лице на най-луксозни марки като Cartier, Dolce & Gabbana, Dior. В реклама на Dolce & Gabbana тя участва още през далечната 1992 г. заедно с актрисата Изабела Роселини, като и до днес поддържа контакти с италианските дизайнери. Те много добре усещат каква е тя – точно техния формат, чувствена, желана, подчертана от дантели и ярко червило.

По повод рождения ден на богинята на италианското кино ви представяме СНИМКИ на Моника Белучи в разцвета на красотата ѝ, които не оставят никакво съмнение, че тя е най-разкошната жена на света.

 

 

Четете още: Моника Белучи: Хората могат да ти простят ума, даже таланта, но никога красотата

Още по темата

Коментари

4
  01 октомври 2020 | 13:17 отговор
 

 
3 За съжаление ...
  30 септември 2020 | 12:11 отговор
 

... такива жени се броят отдавна на пръстите на само едната ръка, макар и в момента за друга такава естествено красива да не се сещам!!!

 
2 Киро Жарта
  30 септември 2020 | 09:43 отговор
 

Монико Белучи к..а да ми смучи.

 
1 вв
  30 септември 2019 | 12:41 отговор
 

Красива е,няма що,едва ли има две мнения по въпроса.

 
 
30 септември 2019 | 15:58

Винаги има не две, а много повече мнения по всеки въпрос. За всяка красива жена по света има някъде мъж, на който му е писнало от нея и на когото красотата й вече не му действа или пък изобщо по принцип никога не би му подействала. Всичко е относително и въпрос на индивидуален вкус.

 
30 септември 2019 | 17:30

И е така и не е съвсем. Има хора и неща, които болшинството от хората възприемат като красиви. Е Моника Белучи, особено на млади години, почти всеки би я сметнал за красива. Освен това чисто естетическото възприятие за красота и привличането не е нужно да са свързани.

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.