Ще почиваме в България за празниците

10 ноември 2020 | 14:00
880
0
Фейсбук
0

Завръщане на част българските туристи в планинските курорти у нас, резервации и плащания в последния момент, по-гъвкави условия за анулации и безопасност като основен фактор при избора на дестинация за пътуване. Това са част от тенденциите, които ще бележат предстоящия зимен туристически сезон в България. Според председателя на Български съюз по балнеология и СПА туризъм Сийка Кацарова, семействата с деца ще оценят ролята на планинските курорти за засилване на имунната система на всеки член от семейството. „Пампорово, Боровец и Банско ще разчитат на туристи от България и Балканите.

Водещи ще бъдат безопасността и спазването на противоепидемичните мерки, определени от държавата с цел осигуряване на безпроблемна ваканция на гостите. Зимните курорти като Пампорово са инвестирали в сигурността на гостите си и стриктно спазват мерките по подобие на световноизвестните курорти в Алпите“, коментира Сийка Кацарова. Труден, но не и невъзможен туристически сезон очакват туроператорите, според които ограничените възможности за пътувания в Европа и Азия ще предизвикат повишено търсене към почивки в България за Коледните и Новогодишни празници. 

„Есенно-зимният период ще бъде изцяло на Last Minute резервациите. Дори клиентите да са планирали и резервирали по-рано, то плащанията ще стават основно няколко дни преди заминаване. Към момента хората са по-скоро предпазливи и само по-гъвкавите условия за резервации и анулации може да стимулират колебаещите се“, коментира Петър Стоянов, директор на „Luxutour“. Какви са нагласите на потребителите за прекарване на празниците, как кризата предизвикана от пандемията от Covid-19 ще се отрази на плановете за пътуване на българите у нас и по света и защо технологиите ще играят все по-голяма роля при планирането на пътешествия – отговори на тези и други важни за туризма въпроси ще търсят представители на туристическия бранш в серия от онлайн дискусии на изложението HOLIDAY&SPA/Virtual Show от 18 до 22 ноември.

Гостите на виртуалното издание на най-големия туристически форум „ВАКАНЦИЯ И СПА ЕКСПО“ ще могат да се включат с коментари и въпроси към участниците в дискусиите, както и да се запознаят с актуалните оферти за пътувания и почивки. HOLIDAY&SPA/Virtual Show събира на едно място туристически компании, хотели и къщи за гости, ски училища, заведения, спа и уелнес комплекси. За да осигурят максимално близко до реалното преживяване, организаторите от ПРИМ ЕКСПО в партньорство с технологичната компания URBO, ще дадат възможност на всеки гост безплатно да влезе в лоби, да посети изложбена и конферентна зала, да разговаря в чат в реално време с представители на всяка фирма, да разгледа щандовете на изложителите и да избира от техните предложения, без да напуска комфорта на дома си, в изключително лесна за използване среда и завладяващо интерактивно изживяване.

„За да бъдем полезни решихме да оставим платформата активна, докато дойде време за нашата среща на живо през февруари на „ВАКАНЦИЯ И СПА ЕКСПО 2021“, като по този начин дадем възможност на изложителите безплатно да актуализират офертите си през целия зимен сезон“, съобщи Вихра Огнянова, организатор на изложението.„Във време на огромна промяна в индустрията на гостоприемството, иновациите в пътуванията се появяват по-бързо от всякога, за да отговорят на променящите се очаквания и поведение на потребителите, а безопасността на пътуването се превърна в най-важен фактор при избора на дестинация“, коментира Андрей Лилов, създател на технологичната компания URBO.

За повече информация:

https://travelmarket.bg/

https://www.youtube.com/watch?v=JxU_y657GTg&feature=youtu.be&ab_channel=URBO

Четете още: Императрица Сиси – бунтарката с тъжна съдба

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.