Моловете си работят, а броят на заразени се покачи драстично. Случайност?

02 февруари 2021 | 16:52
3436
8
снимки: Pixabay, Facebook
8

Седмицата започна ударно. Ама във възможно най-лошия смисъл на думата „ударно“ - отидохме на фитнес, на молче и какво стана? Ръстът на заразените със скапания китайски вирус скочи и то значително. Нека подкрепя думите си с малко цифри – в неделя броят на новозаразените беше 130, днес е 832. Има и висок брой починали – 97 за денонощието.

Много ясно се вижда, че сме се запътили да катерим нови върхове по брой заразени, а разхлабването на мерките със сигурност ще ни помогне. Разбира се, нека не забравяме, че и една от причините днес да има по-голям брой заболели се крие в това, че вчера са направени повече PCR и бързи тестове. Добрата новина е, че броят на излекуваните се е повишил, но нека това не ни успокоява. И нека спрем да мислим, че проявеният разум е робство и че най-правилният начин да покажем колко сме свободни е да имаме физически контакт, с колкото се може повече хора по време на пандемия. Вярвам, че има много други начини да демонстрираме свободата си.

жена, коронавирус

Вече ви споделихме нашата гледна точка за това как българският народ се втурна към моловете и фитнесите, сякаш са жизненоважни и сякаш няма никакъв вирус. Разбираме, бизнеси умират, хората фалират, няма кой да им помогне. Единственият начин е да им бъде разрешено да работят. Но, по дяволите, какво ще се случи, ако не бързаме толкова за шопинг в мола? Попаднахме на снимки в онлайн пространството, от които се вижда, че за дистанция никой от присъстващите по магазините не е и чувал. И може би проблемът не е в разхлабването на мерките и спасяването на нечий бизнес, а в манталитета ни.

мол

Към днешна дата общият брой на случаите в България е достигнал 219 580, като активните са 21 466. Хоспитализирани са 2 850, а в интензивните отделенията бройката продължава да бъде притеснителна – 265.



Четете още: Заразен си с Ковид-19? Получаваш 500 паунда. Това у нас ще го видим, ама през крив макарон!

Още по темата

Коментари

8
  12 февруари 2021 | 16:15 отговор
 

Авторката нещо за плетива на една кука да понапише и да не се занимава с платени статии!

 
7
  03 февруари 2021 | 18:39 отговор
 

Действително е пълно!!! Нямам думи...По празниците не е било така... :(

 
6
  03 февруари 2021 | 09:37 отговор
 

Моловете са работили един ден, няма как да има връзка с покачването. По-скоро е от връщането на по-големите ученици преди това, може и да е от английски щам. Времето ще покаже.

 
5 Мислещ
  02 февруари 2021 | 19:18 отговор
 

Авторът г-жа Стаменова вероятно ползва мозъчните си клетки само за поддържане на баланс докато върви, иначе нямаше да се изказва толкова "компетентно". Моловете са безспорно най-глупавото забавление за мнозинството едноклетъчни. Но обективно погледнато, данните за повишаване броя на новите инфекции, които са цитирани, е не само по-големият брой тествани, но и неотчитането/неизработване на пробите от предходния уикенд. От началото на тази статистика е установено, че броя на новоинфектираните е винаги висок през първите работни дни и най-нисък през уикендите. Аман от специалисти-коментатори!

 
4 Титана
  02 февруари 2021 | 18:35 отговор
 

И за това ако не е платено , няма да повярвам. Как само за 1 ден успяха да се заразят и разболеят толкова хора ( може само в стаКмистиката)

 
3
  02 февруари 2021 | 17:20 отговор
 

Моловете са жизнено важни! Българинът не може без да се мотае из тях, да уплътнява времето и да си харчи парите. Не плаче за планината, гората, парка, иска си моловете ! Точка!

 
2
  02 февруари 2021 | 17:07 отговор
 

замърсявате нета с глупости :(((

 
1 А бе
  02 февруари 2021 | 17:01 отговор
 

Кво въртите цял ден едно и също.. Боко ли ви плаща да повтаряте като папагали неверни цифри?!Молове та молове-какво ви пречат?Недейте да ходите,като не искате

 

Добави Коментар

Най-четени

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.