Мерилин Монро почина преди повече от 50 години, но нейният образ продължава да бъде символ на класическата красота, което кара водещите козметични марки да не спират да й обръщат специално внимание. Ние помним, че през 2013 г. снимки с легендата Монро бяха използвани в промо видеото на Chanel No.5.
От Max Factor предприемат нов подход, фокусиращ се върху една от най-известните и красиви дами в световен мащаб.
Козметичната марка представи Мерилин Монро за своето ново лице в предстоящите телевизионни, печатни и онлайн кампании и я обяви за специален световен посланик на красотата на Max Factor за 2015 година.
Четете още: Бриджит Бардо и цената на славата
Историята, която разказват от козметичния бранд, е за трансформацията, преминаваща от появата на новото лице Норма Джийн, до създаването на емблемата Мерилин Монро.
Новината за новото лице на Max Factor съвпада с юбилейната 106-та годишнина от основаването на марката.